čtvrtek 29. prosince 2016

Royal blue


Moc Vás všechny zdravím opět na mém blogu! Jaké jste měli vánoční svátky? Doufám že nejlepší. Tyto svátky jsem si nejvíc přála strávit  je doma s rodinou a s lidmi, kteří mi jsou nejbližší, a to se mi splnilo. Dala jsem si i tročku pauzičku od blogování, insta a focení, ale už mě tu máte zpátky.
Dnešní outfitový článek začnu představením nového obchodu Soulmate Brands v Brně. Na začátku prosince jsem byla pozvaná právě na otevření a rovněž na seznámení se značkou. Jde o nizozemskou značku CATWALK JUNKIE. Obchod se nachází v centru na ulici Milady Horákové 1a.  Mě si tahle značka absolutně získala tím, že svoje kousky opravdu dělají precizně. Materiály jsou pohodlné, velmi příjemní a kvalitní! Je pravda že ne vždy bych si vybrala všechno (třeba tričko s potiskem není úplně můj šálek kávy) – ovšem pokud chcete kvalitní simple/basic věc, která vám vydrží dlouho, určitě bych neváhala a trošku si připlatila, ale aspoň máte záruku, že vám to vydrží.
Lidi v Soulmate Brands jsou zlatí a ráda se k nim chodím dívat na novinky (a povídat si)












 Právě v dnešním outfitu mám roláček zakoupený právě u nich. Královská modrá s jemnými flitry mě hned zaujala. Klasické černé kalhoty a  křivák z Bershky (protože je mi furt zima). Moje nejtypičtější zimní obuví jsou Martensky. Outfit jsem zjemnila camel kabátem, a hnědou koženou kabelkou.





 Na sobě mám:
camel coat: Promod
rolák: Catwalk Junkie ze Soulmate Brands
kalhoty: Bershka
boty: dr. Martens
kabelka: http://kabelkytoscana.cz



 Hair: locahair.cz 

V poslední době jsem si oblíbila variabilitu toho jaké moje vlasy mohou mít délku. Mám středně dlouhé vlasy, ale někdy není špatné být dlouhovláskou. Pořídila jsem si clip-in vlásky z Locahair.cz a velmi nadšená. Měla jsem  počátku trošku strach, protože si moc dobře vzpomínám na situaci cca 4 roky zpátky, kdy jsem si objednala clip-in a vlasy z ebaye :D Přišli mi v  otřesné kvalitě a použila jsem je jednou a to na svoji bílou prodlouženou.
Tyhle mě naštěstí nezklamali! Délka, barva i hustota mi vyhovuje a já jsem moc spokojená. Jen si musím vyhradit trošku víc času, protože zatím v clipování jsem celkem pomalá.




5 komentářů:

Copyright © 2014 Vaness Loves You , Blogger