čtvrtek 20. července 2017

55






 Krásný večer.
Tak já už jsem zpět v Česku. To znamená, že Vás čeká spousta fotek z Milána. Upřímně mi Miláno hodně přirostlo k srdci. Ten měsíc a půl byl akorát abych si to město zamilovala. Chybí mi už to město a já doufám, že se tam zas vrátím a bude to ještě hezčí.


 
Dneska přidávám fotky z jedné velmi příjemné večeře, kam jsme šly s mými spolubydlícími. Podnik se jmenuje 55 -  fifty five. Především to tam miluji v neděli, kdy tam mají full bufet a já si tam jdu 3x pro Octopus salad a tuna&salmon tartar.
Kdybyste tam byli s námi, rozhodně by se Vám zbořily veškeré mýty, že modelky nejí.
Jedna z mých velkých slabostí jsou sýry. V Itálii se jim vyhnou je skoro nemožné. Ale téměř každé jídlo jsem si v Miláně užila a vychutnala.









Na sobě mám tenhle roztomilý overal z Manga. Malou črtnou kabelku Guess, kterou mi daroval Michael a je to jedna z mých nejoblíbenějších kabelek a černé boty na podpatku, kterým říkám kopyta. (díky Zuzi) Botky jsou z h&m. 













Jak léto trávíte Vy? Já bych hrozně chtěla někam k moři. Tak mi napište do komentářů nějaké tipy. Jsem zvědavá. Mějte krásný zbytek večera <3

Vaness

2 komentáře:

Copyright © 2014 Vaness Loves You , Blogger