středa 20. června 2018

toxic people

Save your skin from the corrosive acids from the mouths of toxic people. 


Asi každý člověk na planetě zažil zklamání z lidí. Nejvíc bolí, když Vás zklame člověk, který Vám byl tak blízko a původně byste dali za něj ruku do ohně. Jenže, on tam za Vás tam tu ruku nedal! Naopak by chtěl, aby za něj byly v tom ohni ruce dvě.
Babička mi jednou řekla, že mezi láskou a nenávistí je velmi tenká hranice. No a samozřejmě měla pravdu. S touhle pravdou se ale váže další důležitá věc a to ta, že nenávist si člověk nesmí pěstovat v srdci. Je to plevel, který je potřeba ihned zlikvidovat, jinak Vám ohromně ublíží!

Říkám si, kolik je na světě nespravedlnosti, lží, nenávisti a všechno to začíná v lidském srdci.
Kéž bych nebyla tak důvěřivá a držela si větší odstup.
Když už je člověk zraněný, jako jsem teď já, jsou dvě možnosti. Buď zahořknout, nebo odpustit. Odpuštění je někdy (a velmi často)  tak strašně těžké, ale je to to jediné správné řešení, co pomůže našemu srdci a naší duši si udržet čistotu a zdraví. S tím se pojí má vděčnost, že jsem mohla nalézt  „můj životní kompas“ kterým se řídím i v těch nelehkých situacích (na principech Ježíšova jednání a chování  je něco unikátního a skutečně funkčního).
Odpuštění znamená zapomenout, nepřipomínat a vidět tu osobu, která Vám ublížila nově, jako nepopsaný list. Nedívat se na něj skrz tu křivdu, přitom být ostražitý pro příště.






 Všechny negativní zážitky nás formují. V nejlepším případě se poučíme.
 Já vím, že základem zdravých mezilidských vztahů je odříznout ze života lidi pro vás toxické. Už jsem to několikrát na blogu zmiňovala, ale potvrzuje se mi to více a více. Proč mít ve svém životě lidi, kteří nám lžou, ubližují nám, tahají nás za nos? Co z toho budeme mít, když  budeme v nejistotě, kdy nám ona osoba vrazí kudlu do zad?
I když se nám ta osoba jevila jako skvělá, mějme se rádi! Netrapme se pro lidi, kteří nám za to reálně nestojí.
Opakuji NETRAPME SE pro někoho, kdo žije jen pro sebe!


Uzdravení z křivd a zranění je taky cesta, která není jednoduchá a uzdravení „trochu štípe“.
 Já momentálně zažívám jednu situaci, kdy absolutně nechápu danou osobu. Nerozumím jak moc křivá povaha ta osoba je a zda si zpětně vůbec uvědomuje všechny ty škody.
Jenže nejspíš jsem si touhle situací projít měla, abych byla ostražitější a silnější.  

Vše co v dnešním článku píšu, je jen protože mi psaní vždy pomáhalo vyjádřit mé pocity, myšlenky a názory a myslím si, že tohle zažilo mnoho z nás. Tím vím, že jsme v tom spolu. Jsem, ráda, že žiju v době, kdy mi sociální sítě umožňují vyjádřit se k důležitým tématům i mimo módu, lifestyle, kosmetiku nebo cestování.






 photo by: Hušek Miroslav




Žádné komentáře:

Okomentovat

Copyright © 2014 Vaness Loves You , Blogger