čtvrtek 16. června 2016

boyish girl outf.





Krásný čtvrtek všem přeji. 
Včera jsem se vrátila z Prahy, kde jsem měla dost náročný den. Vrátila jsem se ale šťastná a inspirovaná do další práce. 
Zmíním se také o mé návštěvě Pho Bo polévky,která v řebříčku těch pražských asijských restauracích má být nejlepší.  A musím hrdě přiznat, že v Brně mi ještě pořád chutná víc :D. haha
Tento týden jsem už dokončila svoji klauzuru, tak už mám o stres méně. Teď mě čeká ještě dost práce a zařizování, tak mi držte palce ať se to všechno zvládne, protože mám vážně pocit, že už jedu z posledního. 
To co mě posouvá dál, je očekávání skvělých prázdnin!!! Které sice utečou jak voda, ale už je potřebujeme prostě.

Napište mi kam se o prázdninách chystáte, ať už tady, nebo v zahraničí. Potřebuji inspiraci









Outfit je více pohodlný než elegantní, jediné co dává outfitu trochu elegantnosti je tenhle světle růžový top ze Zary. Osobně crop-topy moc nemusím, tak i tenhle tom je na mě celkem krátký. Proto kombinuji poze s kalhoty s vysokým pasem. Pak už jen klasika - černé boty a kabelka a jde se.











 Na sobě mám 
top: Zara 
mom´s jeans: vintage 
kabelka: chanel 
boty: miu miu 


a BONUS nakonec 
:DDD 
V. 
foto by: Anna 

8 komentářů:

  1. haha roztomilouš! Krásný fotečky (nojo Anička umí :D) a moc se mi líbí ten crop top!

    PS: je supr, že se můžeš těšit na prázdniny :-) my pracující už takové výhody nemáme :-D já mám sice týden dovolenou v srpnu, ale kvůli nedostatku financí se asi nikam stejně nepodívám :D chjo!

    http://kristynafromprague.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano, Anička je šikulka prostě. a děkuji! ˇˇ
      Právě, tohle je asi poslední prázdninkové léto, po maturitě to vidím uplně stejně, jak píšeš. Proto se tak těším )))ˇ

      Vymazat
  2. opět krásné fotky :-) , na prázdniny toho moc nemám, ale s přítelem by jsme si chtěli v srpnu užít pár dní v Amsterdamu, tak snad se nám plány vyplní :-)

    OdpovědětVymazat
  3. You can go to Ukraine! It's so beautiful country, but you know)

    OdpovědětVymazat

Copyright © 2014 Vaness Loves You , Blogger