středa 1. června 2016

Birthday


Je prvního června! A já mám z toho fakt velkou radost! 
 Teď už zbývá jen 20 dní a já budu konečně volná, budu mít po klauzurách a začne to pravé léto! 
Dnes přidávám zdokumentované chvíle, mých narozenin a jejich oslavy.  
Nechci k tomu nějak moc detailněji psát, protože vážně doufám, že už brzy dokončím to své narozeninové video. Co k tomu chci napsat je, že jsem si své narozeniny velmi užila a bylo to ještě lepší, než jsem očekávala. Jsem nejšťastnější, protože jsem je mohla slavit s lidmi kteří mě mají rádi a já mám ráda je. 
Snědla jsem už tolik sladkostí, že už je ani nepočítám :D ale tak, jednou za čas je potřeba ne? 

naše snídaňová tradice, kdy mi členové rodiny už z večera vyzdobí jídelnu a ráno společně snídáme a slavíme. 


 oběd s maminkou v Noem Arch

Risotto ze spálených krup, červená řepa, kozí sýr, rucola      






rybízovo-toniková limonáda ft. moje nejoblíbenější kabelka, jako narozeninový dar od přítele.














Večeře s Michaelem a náš oblíbený „Pulp fiction“ podnik
















Žádné komentáře:

Okomentovat

Copyright © 2014 Vaness Loves You , Blogger