čtvrtek 17. května 2018

Random post | estetická klinika | Vysoká škola | Vaše dotazy


Pokud je čtvrtek malý pátek, tak dnes je čas na shrnutí týdne.
Přišla jsem na chuť trench coatům, takže je v posledních dnech nosím fakt často.  Teď na jaře je na to ideální počasí a velkou výhodou je to, že zakryje spoustu problematických partií.

Tenhle je konkrétně Guess Marciano, který má odepínatelný rukávy díky knoflíkum.







Pondělí mám naštěstí volno ve škole, takže je to den kdy můžu pracovat, věnovat se blogu a chodit na schůzky.
Moje ráno začalo v Petraclinic !  Pokud si pamatujete, tak jsem i před rokem tuhle kliniku estetické medicíny navštěvovala (článek zde). Už před dvěma měsíci jsem tam byla na radiofrekvenci a teď jsem se hecla a rozhodla jsem se jít na laserovou epilaci.
Pokud budete mít zájem, na konci všech sezení shrnu celý proces. Zmíním zda to bolí/nebolí, jestli ošet  funguje/nefunguje  a dá se chlupů opravdu zbavit).  Pokud Vás to bude zajímat, mám možnost domluvit pro mé čtenářky zvýhodněný balíček, tak se určitě neostýchejte mi nechat na blogu/či Instagramu odezvu!


Večer jsem šla na setkání s Beauty blogerkami. Skvělá akce, kdy kromě poznávání nových beuty značek poznáváte i ostatní Beauty blogerky taky u nás.

Kromě toho, že jsem se tam konečně setkala s Alenkou ze https://schoolofstyle.blog/, svoje cestovní vychytávky představil LUSH. 




 🌼Dream cream na ruce nádherně voní a hydratuje. 
🌑 Boom tabletky slouží místo zubní pasty - stačí rozkousat a vyčistit si zuby klasickým způsobem. 🍯 A bílá "makronka" je medový šampón na vlasy, s hydratačními účinky. Ten je skvělý na cestování! Vydrží až 70 umytí. Je lehký a skvělým benefotem je, že vám nevyteče v kufru. ✈️



Další dny v týdnu jsem buď byla na schůzkách, nebo jsem se učila do školy. Příští týden mi začíná zkouškové období na vejšce  škole. Takže tento týden probíhalo finišování projektů a zápočtové testy. Nebudu lhát, mám z toho celkem nervy, ale na druhou stranu jsem vážně ráda za to, že jsem si našla zrovna tuhle školu. Studuji to co mě zajímá a už na přednáškách vím, že to reálně použiju a jen plánuji kdy.
Mám pocit, že tento článek se profiluje spíš jako Q&A, ale přeci jenom chci s vámi budovat silnější komunikaci. Na Instagramu mi chodí nonstop dotazy na VŠKK – Vysoká škola kreativní komunikace. Jaké to tam je, zda mě to baví atd. Mohla bych tedy vytvořit článek, kdy bych zodpověděla na všechny dotazy.

1 komentář:

Copyright © 2014 Vaness Loves You , Blogger