čtvrtek 10. května 2018

salony v Praze, které stojí za návštěvu


Skin regimen a Lycon
Dvě na sobě nezávislé značky, které mě za poslední měsíce nadchly natolik, že jsem se vážně zamyslela nad tím, že bych oprášila můj Youtube kanál a natočila video o těchto produktech.
Každá z těchto značek měla v Praze nějaké své představení na trhu. U obou z nich platí, že mají  exkluzivní zastoupení v beauty salónech.

Začnu s epilačním systémem Lycon, se kterým jsem se seznámila opět, díky projektu beautyblogerky.cz. Chodím na epilace voskem už celkem dlouho a vyhovuje mi to. Žiletky mohly jít konečně stranou. Jednou za 3 týdny si zajdu do salonu a mám opět pokoj. Když nemám možnost navštěvovat salony, používám můj epilátor Braun Silk epil 9, ale samozřejmě, vždy se raději přikláním k variantě, kdy se někdo o mě někdo šikovný postará.
Lycon by měl zajišťovat mnohem menší bolest, než běžné voskové metody.
Májí v nabídce speciální druh vosku i na velmi citlivé partie (třísla, obličej, podpaží, nosní chloupky).
 


Shrnutí: to co slibovali na prezentaci Lyconu, opravdu splnili. Bolest není zdaleka tak velká, jak jsem byla zvyklá u klasického epilačního vosku, díky ochranné olejové bázi.
S Lyconem  v Praze pracuje salon Atelier d'Esthétique - SOTHYS PARIS  na Vinohradech! Za mě máte vřelé doporučení!








Skin Regimen
Přesunem se k péči o pleť. Odličování a obecně péče o pleť je poslední dobou hodně frekventované téma.
Skin Regimen, jsem taky dříve neznala. Nepatří totiž k profláklým značkám na trhu.
Jde o moderní řadu péče o pleť, která má klinicky prokázané účinky v redukci stresu a nezdravého životního stylu na pokožku i mysl.  Působením na buněčné úrovni dokáže obnovit a zachovat optimální stav zdravé, mladistvé a zářivé pokožky při současném posílení celkové odolnosti mysli i pleti.


/skin regimen/ se zaměřuje na všechny nedokonalosti, jako jsou dehydratace, mdlost, jemné vrásky a zpomaluje stárnutí v důsledku nezdravého životního stylu, který může být způsoben nejen hektickým životem ve městě, ale i náročným životním tempem.  Kompletní řada /skin regimen/ je kombinací jedinečných produktů na míru ve 4 krocích: příprava, dobití, korekce a obnova.






/krok 1 – příprava/
Cleansing cream – čistící krém proti vnějšímu znečištění
Jemný pěnový čisticí produkt, který odstraňuje make-up, spf, znečištění a toxiny, které se na pleti během dne ukládají. Vhodné pro všechny typy pleti.



/krok 2 – nabití/
Microalgae essence – rozjasňující esence pro energii
Koncentrovaná esence s jednobuněčnou mikro řasou a přírodní povzbuzující vůní pro přijmutí nové energie a zachování optimální hydratace. Pro všechny typy pleti.






/krok 3 – korekce/                                                                       

10.0 tulsi booster – vyživující ochranný olej
Čistý, koncentrovaný olej z bazalky posvátné, adaptogenní ingredience hojně využívaná v ajurvédské medicíně, využívá svou sílu pro intenzivní výživu a antioxidační efekt pro zdravou a zářivou pokožku. Přírodní vůně boosteru má blahodárný vliv na rovnováhu a povzbuzení pleti i mysli. Ideální pro suchou a mdlou pleť.










/krok 4 – reset/
Night detox – noční maska pro vitalitu pleti



Maska s glukonolaktonem a alfa-glukanovým droždím pro posílení schopnosti pleti eliminovat toxiny, které se na ní během dne uložily. Textura balzámu s lehce chladivým účinkem a přírodním posilujícím aroma je ideální pro krátkou masáž obličeje před spánkem a relaxaci obličejových 






Miluji hlavně jejich night detox (obnova). A mám i velkou slabost pro séra a kapátka!
Po večerní aplikaci všech serepetiček, je pleť ráno nádherně heboučká a odpočatá. 
Tyhle produkty si jistě získají srdce zastánkyní přírodní bio  kosmetiky. Komplex Dlouhověkosti™, vytvořený z bio extraktů superpotravin a karnosinu působící proti stresu, jeho následkům, a také biologickému stárnutí. Složení neobsahuje syntetické vůně, silikony, živočišné složky, přídavná barviva, minerální oleje ani parabeny. Šla jsem vyzkoušet celou „aromaterapii“ do Miracle Estetic Clinic & Spa na Janáčkovým nábřeží. Kosmetička mi vysvětlovala aplikaci a jednotlivé kroky. Úžasně jsem si při téhle péči odpočala.
Miracle Clinic také velmi doporučuji! Mají tam extrémně milý personál, exklusivně skin regimen (jinak se dají sehnat jen v hotelových Spa). Pokud řešíte postavu před létem, v Miracle Clinic mají taky velký výběr hubnoucích metod.
Já od nich momentálně zkouším krém proti celulitidě, který teda pekelně pálí, ale slyšela jsem na něj samou chválu, tak snad dám brzy echo.

  









Žádné komentáře:

Okomentovat

Copyright © 2014 Vaness Loves You , Blogger