neděle 8. dubna 2018

Double Denim



Jsou lidi, kteří mě obrovsky nabíjí energií. Jsou spolupráce, které mi absolutně kápnou do noty a pro mě je potěšením se na projektu a vizi podílet.
Fotky, které vidíte dneska v článku jsou jen odrazem té skvělé atmosféry, kterou jsme v průběhu focení měli.





V tomto dnu, jsme stvořili i naše „nové dítě“ a konečně moje lookbookové video po kterém toužím už tak dlouho a konečně je podle mých představ.  

Určitě se koukněte a napište mi, jak to video vnímáte vy., jaké máte pocity ve vás video vyvolává.







Double Denim
Nebezpečné zvíře. Když jsou obě džínoviny skombinované dobře, výsledek může být skvělý. Někdy to, ale nemusí dopadnout úplně dobře – viz obrázky celebrit z roku 2000 a dále.

U džínovin je super, že si můžeme hrát se střihem, barvami, materiálem a různě oblečení kombinovat.
Já zvolila vintage Levisky a džínovou bundu, kterou mám už asi pět let a určitě má ještě nějaký ty roky za sebou.
Double denim je skvělý i v tom, že se k němu hodí jak tenisky, tak i například lodičky. Ještě, kdybych si k tomu představila červenou rtěnku, tak TOP.

Asi bych si jen dala pozor na to, ať nejsou doplňky denimové. Nechala bych je v jednoduchých barvách. Já zvolila černé tílko (nejspíš to bylo myšlený jako noční košilka) a černé Martensky.






















2 komentáře:

  1. Ty fotky jsou moc povedený, opravdu z toho čiší ta příjemná atmosféra a celková uvolněnost. Zrovna nedávno jsem si tady vybrala jednu džínovou bundu a jsem nadšená, že ji mohu kombinovat s čímkoliv. Hodí se vlastně ke všemu a to je super! Eva

    OdpovědětVymazat

Copyright © 2014 Vaness Loves You , Blogger