pondělí 5. prosince 2016

Czech Blog Awards

Je to cca rok, co jsem se rozhodla, že se blogu začnu věnovat. Do té doby jsem nafotila outfit jednou za půl roku a nic moc jsem ani nepsala. K blogování jsem změnila přístup a začala jsem si věci skutečně plánovat. Tenhle koníček se však pro mě stal prací a začal mě velmi bavit.
Potkala jsem se se spoustu lidmi, kteří mě inspirovali a pomáhali mi jít dál. Jednu dobu jsem psala pro časopis, potom se naše spolupráce nějak rozplynula a já se vrátila k VANESSLOVESYOU.
Náhodou jsem se dozvěděla o nominaci na Blogerce roku a už jsem psala i v předešlých článcích, že mě to velmi příjemně překvapilo.
Chápu, že pro někoho to možná nic neznamená, neřeší to atd. Ale pro mě to byl opravdu skvělý pocit. Z  „nesmyslného psaní“ se stalo něco, co lidi baví a mě o to víc! Je skutečně krásný pocit vidět, že čtenáře baví to co tvořím, jak se oblíkám, kde jsem, co píšu, nebo jsem měla k obědu. Haha
Na Czech blog Awards jsem se bohužel nemohla dostavit a moc mě to mrzelo. Měla jsem už před sebou cestu do Austrálie plnou nových zkušeností, práce, slunce a moře . I přes časový posun jsem sledovala, jak se celá akce vyvíjí. Blog VANESS LOVES YOU se umístil na krásné páté příčce, v kategorii FASHION! Za tohle jsem velmi vděčná a je to pro mě veliký úspěch. Moc gratuluji i všem výhercům. Večer musel být nádherný. Moc jsem se chtěla se všema potkat a popovídat si. Tak doufám, že to příště napravíme.
Patří Vám mé velké DÍKY! Za podporu za hlasy, za vaši přízeň! Bez Vás by mě to tolik nebavilo a nedávalo by mi blogování smysl. Možná bych z toho ani neměla radost.






PS. Slečny, pořídila  jsem si tyhle dva přípravky od  Smashbox a francouzské značky NUXÉ. Jaké máte s touhle značkou a výrobky zkušenosti?



4 komentáře:

  1. To je super, moc gratuluju. Skvalé umístění!

    OdpovědětVymazat
  2. Já si myslím, že blogerka roku je hlavně skvělou šancí si najít nové čtenáře - jako třeba mě. Jinak bych na tvůj blog ani nanarazila :) Gratuluju!

    OdpovědětVymazat
  3. krásné umístění, moc jsem ti to přála :-)

    OdpovědětVymazat
  4. jsi nadherna !Maš tak krasnou postavu už od mala nebo jsi držela nějake diety? Jinak si skvělá! :))

    OdpovědětVymazat

Copyright © 2014 Vaness Loves You , Blogger