sobota 17. prosince 2016

podnik? Podnik!

Je sobota ráno a já rozmýšlím, co si připravím k snídani (opět spíše brunch). Včera tuhle otázku za mě skvěle vyřešil (již na mém Instagramu zmiňovaný) nově otevřený PODNIK v Brně.




 This Home runs on Love, Laugh and a lot of Strong Coffee

Já měla v pátek ráno příjímací pohovory na VŠ. Sestra mi udělala doprovod až ke škole, ale ještě předtím, jsme se šly posilnit! 
Ráno potřebuji klid, harmonii, dobré jídlo a kávu. Proto, když mám trochu času, ráda si zajdu do nějaké příjemné kavárny s tou správnou atmosférou.

Sami víte, že pokud mě nějaký podnik, kavárna či restaurace osloví, ráda se s mým poznatkem podělím s vámi – buď ve videích Vaness Approves, nebo ve formě příspěvků na Instagramu.
Nový cafe bar jménem Podnik se za velmi krátkou dobu stal mým velkým favoritem co se brněnských kaváren týče.
Po návratu z Austrálie, kde ve městech jako např. Melbourne je káva srdcovou záležitostí jsem nadšená z mého „nálezu“ tohoto příjemného místečka. Melbourne mě hodně rozmazlil např. svým flat-whitem a tady se mu skoro vyrovnal.



 Jsem milovnice velkých snídaní a ráno se vždy najím skoro nejvíc z celého dne. V Podniku najdete různé varianty snídaní. Od míchaných vajíček a toastu až po Fit snídaně jako např. Chia kaši se semínky, kterou jsme si objednali. Pokud bych měla podniku něco vytknout, tak to budou jedině porce. Za mě bohužel množství nebylo takové, abych mohla říct, že snídaně je základ. Tak doufám, že to v budoucnu rozhojní.



Určitě se v komentářích podělte o to co nejraději snídáte. A jestli snídáte málo, nebo máte rádi se ráno pořádně nadlábnout    

 První a největší plus je umístění, které je velmi blízko mé školy a jelikož otevírají již v 7:30, mám velké pokušení tam nezaběhnout.
Další skvělou věcí je, že podnik manažeruje barista, který připravuje kávu, ale i jiné nápoje s opravdovou láskou a péčí…a to je podle mě nejdůležitější. Při první návštěvě a krátkém rozhovoru s velmi milým personálem, jsem ihned vycítila, že lidé, kteří v Podniku pracují, opravdu své práci rozumí a mají ji rádi.






 Výběr kávy má podnik opravdu široký. My ochutnaly thajskou filtrovanou kávu Saket. Chutnala opravdu výborně! Opět se mi potvrdilo, že kavárna co se týče personálu má vyšší úroveň, než kde jaká kavárna v Brně. Bylo nám vysvětleno kde se káva pěstuje, čím je výjimečná a jaké chutě se v ní skrývají. (skoro jak na ochutnávce vín)


 Určitě do Podniku zavítejte, třeba na nedělní brunch. Pro mě to byl velmi příjemný zážitek, tak snad se Vám také tak poštěstí.

2 komentáře:

  1. Vím, že snídaně by měla být základ, ale přesto mě to nějak nedonutí snídat. Už jsem si zvykla na můj stereotyp bez snídaně a těžko to asi budu měnit. No uvidíme v budoucnu. :)
    Podnik vypadá stylově, škoda jen že jsem až z Plzně.

    OdpovědětVymazat
  2. Och! To vypadá hodně luxusně! Tam se musím určitě zajít podívat až zase budu v Brně!
    PS: krásné fotky a moc vám to oběma na nich sluší :-*

    OdpovědětVymazat

Copyright © 2014 Vaness Loves You , Blogger