čtvrtek 8. prosince 2016

city girl


Je tu pátek! A já přicházím už s úplně posledním příspěvkem ze Singapuru.
Tentokrát to nebude nějak rozsáhlé, spíš jen fotky outfitu a atmosféry města. 
V Singapuru je krásné jarní/letní počasí, proto jsem si dovolila zvolit černé tílko bez ramínek, černý křivák, vintage kraťase a lodičky. Outfit jsem doplnila pouze hodinkami DW. Outfit je městský, jednoduchý, svěží...proto žádné ozdůbky. jen já a město. - (Carrie Bradshaw feelin  :D ) 










Tyhle baby blue lodičky jsou mojí další botovou láskou! Miluji tu barvu! A jelikož je u nás už zima, využila jsem letního počasí a pastelových barev. Tyhle botky jsou skvělé, že narozdíl od klasického jehlového podpatku je tenhle podstatně širší, takže se i přes jejich výšku na nich dá pěkně chodit.




Na sobě mám
křivák: Bershka 
tílko: primark 
kraťase: vintage
lodičky: botovo.cz

Big thanks to Marina Bay Sands Skypark, Singapore for staying in your hotel 



Po focení jsme se odměnili skvělým asijským brunchem! Miso soup, knedlíčky, pikantní salát z mořkých řas. - Mám pocit, že jak to člověk píše v češtině, tak to nezní vůbec lákavě. :D 

PS. Jaké jsou vaše dojmy ze Singapuru? Chtěli byste navštívit tohle místo, nebo vás to nijak neláká? 
těším se na vaše názory. :* 

1 komentář:

  1. To jsou moje svatební lodičky! Přesně tyhle <3 Sluší ti ! Úplně je mi zima když se na tebe koukám a venku chodí lidi v bundách :D

    OdpovědětVymazat

Copyright © 2014 Vaness Loves You , Blogger