pondělí 3. září 2018

Amsterdam outfit |

Série fotek z Amsterdamu se nám tímto outfitovým postem chýlí ke konci. Počasí ten den, bylo stejně pochmurné jako tento týden.
Mám na sobě krémové volné (baggy) kalhoty z Manga, k tomu pyžamový vršek z Marks&Spencer. Doplnila jsem pohodlnými Adidas NMD a mým oblíbeným cestovatelským baťůžkem z Desigual. 
Vše ectrémně pohodlné! To miluji nejvíc. 



Pro mě je vždy podzim melancholický. Nemůžu si pomoct, ale nějakým způsobem  vzpomínám

na vše minulé a je mi nějak smutno. A vůbec, melancholie spojená s nostalgií jsou celkem svině. Přimějí mě vzpomínat na věci, na které ani myslet nechci a vždy v lepším světle, než byly.
Toto období s sebou nese i kavárenské povalečství. Nestihla jsem ani ten plynulý přechod z ledové kávy, na tu horkou.

 Je už září! Chápete to?

Po té maturitě ten život tak rychle utíká. To není možný. Nejspíš pronesu větu, kterou pronesla Kylie Jenner na konci minulého roku. "Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things." Takže tento rok bude pro mě Year of realizing stuff.
Proč datuji září jako nový rok? Asi jsem trošku ovlivněna Fashion světem (a školou). Všechno začíná na podzim a nějak cítím, že tento rok bude zase plný změn. O pár změnách vím už teď, třeba to, že se budu zase stěhovat. Při pomyšlení,  jak přestěhuji všechny věci, které jsou v mém stávajícím bytě, včetně šatní skříně, se mi dělá mdlo. To mě přivádí na další myšlenku. Co takhle  VANESS LOVES YOU BAZAR? Našly byste tam nové, nebo párkrát nošené oblečení, boty, kosmetiku?




shirt: Marks&Spencer
baggy pants: Mango
sneakers: Adidas NMD
backpack: Desigual





2 komentáře:

Copyright © 2014 Vaness Loves You , Blogger