pátek 7. září 2018

♡ WEEK POST








WEEK POST
Přináším Vám nový koncept článků a sama jsem z toho celkem nadšená! WEEK POST aneb rekapitulace mého týdne.
Tak pojďme na to.


 27.8 .-3.9

Pondělí
Pondělí začalo krásně snídaní v Cafefinu a filtrovanou kávou. Jsem tak trochu závislá na jejich mléčné rýži s tropickým ovocem.
Dále následovala procházka po Letné, kdy jsem si vychutnávala svoji druhou kávu a klid ještě před tím, než začne škola.
Procházka se mi trošku prodloužila do večerních hodin, tak jsem rovnou razila na akci Beauty bloggerky. Kde se tak ráda setkávám s dalšíma kolegyňkami a přebornicemi v Beauty












Úterý – středa
V úterý jsem jaksi z Prahy utekla. Odjeli jsme cca 50 kilometrů od Prahy, kde je klid, krásná příroda a dech beroucí západy slunce. Před den jsem měla home office s výhledem na rybník a k večeru jsem si šla zaběhat. Přece jenom ať mi ty svaly neochabnou z toho neustálýho sezení.
Celkem identicky vypadala má středa. Klid, kávička a prácička





 Čtvrtek
Ve čtvrtek odpoledne jsme už odjížděly do Prahy, kdy jsem byla pozvaná na oslavu 20. narozenin Orsay.  Akce byla krásná, plná dobrého pití, nádherných tváří a samozřejmě krásné podzimní kolekce.
Velmi se mi líbí trend kovbojského stylu oblíkání. Sama jsem si už v létě pořídila boots se stylem do Western. No a Orsay byla přesně tou kombinací co miluji.
Po akci následovala procházka po Vinohradech. Já se tak miluji procházet po té Praze….Ach!






Pátek
Páteční ráno vypadalo asi takhle - rychlá zastávka pro kávu v la Boheme Café a potom manikúra v Royal Jessica Salon.
Absolutně je miluju. Fakt mě baví se dívat na celý proces kosmetiky rukou.
 Storka: v létě jsem moc v té Praze nepobyla, takže jsem na nehty jsem šla do Brna. S výsledkem teda moc spokojená nebyla, už jen skrz otřesnou korálovou barvu na kterou mě překecali! No, tak jsem si to pak vyčítala. A trošku jsem očekávala reakci v  „mém salónu“. Předtím jsem měla tak pevné nehtya teť tomu bylo trochu jinak.
Vrstvu gelu jsme musely zpilovat a potom udělat celková zábal a výživu nehtů, což je strašné, strašně důležité! V Jessice mi vždy udělají zábal rukou a následně ruce do speciálních hřejivých rukaviček.  Po 7 minutách se zábal sundá a teprve až po tom následuje manikúra – odstranění kůžičky, dolaďování délky nehtů, tvaru a samotné lakování. Teď mám na nehtech jen Jessica Lak! A drží mi na nehtech dobrej týden!

Odpoledne jsem si šla vybrat make-up do Instituto Ganassini značku KORFF – návštěva.
Jedná se o pečující dekorativku s opravdu hodnotným složením pro vaši pleť. No a samozřejmě! Neodešla jsem jen s make-upem ale se spousty dalších vychytávek a už se nemůžu dočkat až vám je představím!
K večeru jsem měla obrovskou chuť na asijskou kuchyni, tak jsme šli zkusit korejskou na Žižkově – Bibimbap. Mňam! Jen opravdu šetřete s tou červenou chilli omáčkou. TRUST ME (a to mám ráda pálivé).

Po večeři jsem dostala nečekané pozvání na ADDICT od mojí bývalé spolužačky. Byla jsem opravdu ready na to si jít lehnout, ale když ona tak krásně prosila a ukecávala mě na VIP vstup. Tak teda ano.














Sobota
V sobotu se stávalo dost těžce. Kvůli únavě, nikoli alkoholu. Ještě bylo takové sychravé počasí. Přesně to, kdy si říkáte, že byste byli celý den v posteli s čajem a koukali na ty nejsladší holčičí filmy. Jedno z mých přání se splnilo a to zůstat celý den v pyžamu. Natáčela jsem totiž pro moji kamarádku stylistku a nově i návrhářku pyžámek z organického materiálu video na HITHIT. Ale ještě předtím, jsem se zastavila v Esce pro kávu.
 Upřímně, tak úžasný pyžámka, z tak neskutečně příjemné látky jsem snad nikdy neviděla. Jedno už mám na MUST HAVE listě. Takže opravdu, stojí za to podpořit SZESTRY V PAJAMU!  

Odpoledne jsem byla totálně mrtvá tak jsem si šla na dvě hodiny lehnout.
Večer jsem si dala kysané zelí, oblékla se a šlado Groovu v rámci MBPFW. Fancy hah?









Neděle
Ach ty neděle. Pro mě navždy melancholický den.
 Natěšená jsem spěchala na fitting a choreografie pro Marina Kohouta na úterní přehlídku MBPFW. Bylo to tak krásné. Ty prostory Clam-Gallasova paláce! Nádherné nástěnné malby. No a nácvik choreografie byl skvělý, protože jsme měli tak nádhernou hudbu, takže jsem věděla, že ještě, když budu mít na sobě ty šaty…. (více v dalším článku)
Odpoledne jsem strávila na lavičkách Bake Shopu, kde jsem si asi po půl roce dala cappuccino. Trochu se mi střídaly nálady, zda jsem strašně šťastná, nebo šíleně smutná. Každopádně jsem tam jen tak seděla, popíjela kafe a četla si knížku.
Potom už následoval úklid, chill a trocha spánku.  








Žádné komentáře:

Okomentovat

Copyright © 2014 Vaness Loves You , Blogger