sobota 30. září 2017

Mercedes- Benz Prague FashionWeek FW18

foto: https://www.sjuloves.com/

Už je konec září a jí si pomalu rekapituluji, co všechno se v tomto měsíci odehrálo a bylo toho víc než dost.
Jednou z událostí, na kterou se těším celý rok je MBPFW, který se letos odehrával v Koloseu Štvanice. Místo mělo velký plus v tom, že bylo otevřené, takže jsem se tam cítila uvolněněji než na předchozích ročnících. Na druhou stranu, počasí na MBPFW nebylo úplně přejícné a jelikož jsem zimomřivá, tak mi ty otevřené prostory moc nevyhovovaly.
Nicméně, po shlédnutí přehlídek, mě i chlad přestal nějak komplikovat situaci. Byla jsem opravdu nadšená kam se čeští návrháři opět posunuli. I když se obměnil list návrhářů, kteří představovali své kolekce, velmi se mi líbí, jak MBPFW podporuje mladé talenty. Organizace byla jako vždy na jedničku, všechno vymakané do puntíku. Tím, že jsem účinkovala nejen jako divák, tak i jako modelka, velmi oceňuji lidi, kteří se podíleli na organizaci a produkci, patří Vám moje velká poklona.
O vlasy se letos staral Kevin Murphy a o make-up Douglas s kosmetikou Armani!







Mě osobě se tenhle Fashion Week splnil jeden z mých snů a to ten, že jsem šla přehlídku právě na této akci a musím říct, že ten pocit byl úžasný!
Minulý rok, jsem si takový naivní cíl, že prostě jednou chci jít přehlídku na MBPFW. Naivní byl protože moje výška bohužel pro molo stvořená není (ale já se stejně snažím vytřískat maximum z mého potencionálu).
 Můj sen se však stal skutečností a já mohla jít přehlídku pro skvělou, pozitivní a kreativní návrhářku Petru Ptáčkovou, kterou úplně zbožňuju. A tím jsem si odfajfkovala jedno políčko v mém wish-listě.



fotky: Filip Kartous 












Ze samotného fashion weeku si nepamatuju úplně mnoho, protože jsem zrovna řešila bydlení, stěhování – které se následně zrušilo, takže v každé volné chvíli mě svazoval pocit, co bude dál. Tak když byly pauzy mezi přehlídkami, já si objednávala auto. Jela jsem na prohlídky a z prohlídek na přehlídky.








 




 must have košile od návrháře Michaela Kovačika














 Nevím, co bych dělala, kdyby se o mě nepostaraly skvělé slečny Esteé Lauder a salon New You. Patří Vám obrovské díky.

Outfity jste mohli vidět hlavně na mém Instagramu, ale udělám menší rekapitulaci i zde. Celý fashion week jsem se rozhodla pojmout ve stylu 70-80 let. První den jsem zvolila, krajkovaný top (podobný seženete tady), šupinatý bomber ze Zary, vintage Levisky a conversky na zvýšené platformě.
 Lukáš Máčala z New You mi vytvořil úžasné blonďaté afro a holky v Estee Lauder mi udělali make-up.







 přehlídka UMPRUM




 must have kousky od Bunka Academy z Japonska




přehlídka Odivi a můj oblíbený kousek.


 Kohy

Na závěr bych chtěla říct, že moje srdce si získal návrhář Lukáš Krnáč, protože jeho kousky bych jsem si ve vteřině zamilovala a chci je všechny k sobě do šatníku.

Děkuji MBPFW a Václavu Dejčmarovi, že jsem mohla být opět součástí na téhle unikátní akci.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Copyright © 2014 Vaness Loves You , Blogger