čtvrtek 14. září 2017

beauty tipy a procedury


Jak už jsem v minulém článku psala, poslední dobu je toho strašně moc. Řeším byt v Praze, školu, práci atd. Někdy je toho tolik, že jsem vážně úplně rozlítaná. Při takových shonech často zapomínám sama na sebe. Proto mám pro Vás tip jak si udělat takový „ Me time“. Tedy čas jen sama pro sebe.

Já sama absolvovala nedávno takový Beauty den a doufám, že i Vás inspiruju. Byla to chvíle, kdy jsem si řekla, že se už fakt musím dát do kupy, ale sama na to nemám čas ani kapacitu. Svěřila jsem se tedy do rukou skvělému salonu Sensualité v Brně. Takže dámy…Vy, které jste mě psaly ať Vám dám vědět, jestli v Brně něco objevím – je to tady!   



Začaly jsme pedikúrou, strojové ošetření, úprava, lakování. Zvolila jsem bílou barvu gel laku (pedi i mani). Používají značku Orly





Dalším stanovištěm byla kosmetika. Sensualité pracuje primárně s francouzskou kosmetickou značkou Thalgo. A mají skvělé a kvalitní produkty, takže přemýšlím že brzy u mě na instagramu bude soutěž o nějaké jejich produkty. Co na to říkáte?


Mám smíšenou pleť se sklonem k akné, takže jsme zvolili čištění ultrazvukovou špachtlí.

Zbaví pleť od všech nečistot, čistí a pomáhá proti akné. Následovala úprava obočí a hydratační maska.








Další na řadě byly vlasy. Na ty jsem už extrémně háklivá a velmi těžce své vlasy svěřuji kadeřníkovi, kterého neznám. V Salonu mě ale ujišťovaly, že Veronika je moc šikovná a opravdu byla.
Ukázala jsem ji svoji představu a to baleyage – která jde z přirozené tmavší blond do platinových konců. 

 

Na barvě jsme se obě shodly. Až mě nabarvila, šla jsem na manikúru. Tím jsem ušetřila docela dost času.
Poté jsme barvu smyly, ostříhaly konečky, vyfoukaly a bylo hotovo.         
Byla jsem v salonu od jedenácti do půl čtvrté, ale odcházela jsem jako nová.







Dalším zajímavým místem, které jsem navštívila byla klinika estetiky Petra clinic, tentokrát v Praze.

Byla to pro mě taky zajímavá zkušenost, protože bych nikdy netušila, že se opravdu dá pracovat na problematických partiích (kromě usilovného cvičení a diety).




 Klinika je krásná, moderní a v samotném centru Prahy ve Vodičkově ulici. Všichni tam jsou extrémně milí a vracela jsem se tam moc ráda. Sama majitelka Petra je taky úžasná ženská!
Má první návštěva probíhala tak, že mi změřily moji stavbu těla na stroji InBody. Zjistila jsem na čem pracovat a na co si dát pozor. S Petrou jsem konzultovala, jakou proceduru vyzkoušet a domluvily jsme se na termínech. Jelikož moje problematické partie jsou boky, vybraly jsme radiofrekvenci přístrojem Acent.  Radiofrekvenční vlna se dostane hluboko pod kůži do tukové vrstvy a tam začne rozehřívat tuk. Problémová oblast se rozehřeje cca na 39 – 42 stupňů a tím se začne tuk rozpouštět. Rozpuštěný tuk potom putuje z těla ven přes lymfatický systém. Princip bezbolestné liposukce je to naprosto stejný jako při cvičení. Aerobním cvičením se také tuk rozpouští a odchází přirozenou cestou pryč z těla. Výsledek? Hubneme. Radiofrekvenční liposukce dokáže tuto aktivitu cílit na konkrétní partii, což je skvělé především tam, kde máme problémy s hubnutím – zadeček, bříško, paže, stehna, podbradek atp. Bezbolestná liposukce není invazivní a vůbec nebolí. Někteří klienti si při liposukci i rádi zdřímnou“













 I když jsem poslední proceduru absolvovala v červnu, jistě vím, že to nebyla moje poslední návštěva v Petra clinic. Takže pokud řešíte extrémně problematickou pleť postavu, nebo cokoli estetického, za mě určitě vřele doporučuju.




1 komentář:

  1. Ahoj máš opravdu pěkné vlasy, to se musí nechat;) Co já bych za takové vlasy a postavu dala. Jelikož už jsem po 2 dítěti, tak mám trochu nadváhu snažím se chodit běhat aspoň 2x týdne ale moc to nepomáhá, ale můj hlavní problém jsou ty vlasy poslední dobou trpím vypadáváním vlasů a to mě trápí. A to už jsem vyzkoušela opravdu snad všechno. Už jsem uvažovala že bych si taky zašla na tuhle kliniku dělají tam jakoby transplantaci vlasů. Ale moc infa o tom zatím nevím. To si budu muset všechno zjistit a nebo se tam zastavit osobně.

    OdpovědětVymazat

Copyright © 2014 Vaness Loves You , Blogger