čtvrtek 5. října 2017

novinky / akce září

Září bylo nabité zajímavými akcemi a novinkami. Zahájil jej již zmiňovaný MBPFW, který jsem si náramně užila.

Další událostí byla Česká Miss, na kterou jsem dostala pozvání. Pamatuju si, že když jsem byla ještě na základce, tak jsem se vždy na finále koukala v televizi. Byla jsem tedy ráda, že se budu moct osobně na tuhle akci podívat.
Na finálový večer jsem s sebou vzala i maminku. Jak už se mám stěhovat, tak vymýšlím různé kulturní akce, kam bych ji mohla vzít, ať má krásné zážitky.





Dress code byl creative black tie – takže jsem zvolila černý overal z H&M kupovaný v UK, faux fur ze Stradivarius a boty z botovo.cz

Vítězkou letošní Miss, se stala krásná tmavovláska Michaela Habáňová.

Galavečer probíhal v Brně v DRFG aréně. I když je to primárně hokejová hala, byla jsem přesvědčena, že se prostory můžou nachystat na tuto událost skvěle. Bohužel mě organizace a lokace zklamala.  I když jsme dostali sezení VIP nebyly jsme u stolečků plného pití a chipsů. Kdepak, seděly jsme na takových těch klasických hokejových tribunách. Organizátoři původně ani nevěděli kam nás mají zavést, takže jsme si přesedávaly tak 3x. Nakonec jsme seděli tam, kde lidi s VIP stříbrnou páskou sedět mají., ale vlastně do VIP zóny nakonec pustili každého. Nechápejte mě špatně, nijak se neperu za privilegia VIP, jde spíš jen o to, že kdybych věděla, že budeme sedět na plastových sedátkách, obléknu se jinak.










 Pominout organizaci a sezení, celé show bylo příjemné. Mohli jsme se na obrazovkách kouknout co se děje v zákulisí a taky se promítaly průřezy celého období, kdy dívky soutěžily. Na programu byli klasicky přehlídky, promenáda v plavkách, rozhovory atd. Na co jsem se ale těšila, byla volná disciplína, která letos byla nějak opomenuta.
Nejvtipnějšími momenty však byly pauzy mezi přenosy do regionální televize. Většina obecenstva se šla klasicky občerstvit. A to byla opět situace, která mě dost překvapila. Nabízené občerstvení se ničím nelišilo od toho na hokejových zápasech brněnské Komety – klobásy, párek v rohlíku, pivo, Jagermeister.
Ačkoli program byl fancy, zbytek mi přišel nedotažený do konce, což je škoda. No nevadí, my si s mamkou aspoň někam vyrazily.






O vlasy a makeup se mi postarala šikovná vizážistka Ester ve spolupráci s mojí nejoblíbenější make-up značkou Esteé Lauder!
Děkuju








Takovým higlightem v tomto měsíci byla spolupráce s firmou Braun. Konkrétně jde o epilátor Silk epil 9 silk spa.
Velmi upřímně Vám řeknu moje zkušenosti s epilátory. Vlastním dva, teď už teda tři. První dva jsem si koupila asi když jsem byla v deváté třídě. Nevydržela jsem epilaci ani jedné nohy. Křičela jsem „au au“ každou sekundu. Říkala jsem si, že to asi bude tím, že jsem si koupila ten nejlevnější, tak jsem investovala do dražšího. Bylo to taky šíleně bolestivý. Epilaci nohou jsem nevydržela, ovšem ruce jsem zvládla.
Když mě tedy oslovily s nabídkou vyzkoušet tento epilátor, řekla jsem si, že tomu dám šanci naposled a uvidím, jestli se technologie někam neposunula.





Silk Epil 9 se dá použít na sucho i na mokro (což se moje předchozí epilátory nedaly). V sadě jsou i masážní nástavce + nástavec na obličej (čistící a masážní kartáčky).
  A teď už k samotné zkušenosti. Lhala bych, kdybych řekla, že epilace nebolí. Bolí a nejspíš bolet bude vždycky, ale říkám vám, že jsem vydržela epilace celých nohou. Sice jsem si chvílemi říkala, že Vás asi hodně musím mít ráda, když podstupuju takovou proceduru, ale musím Vám říct, že vydržet se to dá a hlavně, já bych už neměnila. Dřív jsem si musela holit nohy fakt každý den a po tomhle, jsem byla týden úplně ber problému. Teď už je konec druhého a já až teď vidím místa která bych měla „vzít znovu“.
Myslím si, že podzim/zima je ideální čas se rozhodnout pro epilaci (pokud jste si taky už dlouho říkaly, že skoncujete s žiletkami)






A nyní se dostáváme k té absolutně nejkrásnější akci a nádherné zakončení měsíce září. Tiffany & Co Launching!
Původně jsem neplánovala tenhle odstavec psát, ale vzniklo tolik krásných fotek, že jsem se nakonec rozhodla o mé dojmy z úžasné akce u Tiffanyho podělit. 








Film Breakfast at Tiffany‘s patří k mým kultovním filmům. Jednou za rok se na něj určitě podívám (někdy i víckrát). Proto pozvánka v mé emailové schránce na tuto akci byla pro mne velmi šokující. Prvně jsem ji nevěnovala moc času a odpověděla jsem až po skoro týdnu. Pozvání jsem přijala a začala se pomalu těšit na akci. A jak Audrey ve filmu říká, že nikde není jak u Tiffanyho…měla pravdu.
Toto kouzelné klenotnictví mě ubytovalo v hotelu Four Seasons Prague, kde jsem si parádně odpočinula při tom všem stěhování z Brna do Prahy. Večer jsem se procházela starou Prahou, navečeřela jsem se a potom se vrátila na hotel, uvařila čaj a pustila si Snídani u Tiffanyho.






Ráno jsem se upravila a běžela dolů do Lobby, kde jsem viděla spoustu nádherně oblečených žen a bylo mi jasné, že asi všechny jdeme k Tiffanymu - Izraelky, rusky, francouzsky a další zahraniční bloggerky. Tím jsem pochopila, že tahle akce není asi pouze pro Česko, ale jde o evropský launching.


















9:00 V klenotnictví v Pařížské ulici nás už čekala snídaně. Šampaňské, ovoce, croissanty, avokádové toustíky atd.
Ranní atmosféra v klenotnictví byla skvělá.
A proč jsme se tam vlastně sešly? Společnost Tiffany&Co po dlouhé době uvedls na trh parfém.Kombinace iris a pačuli se zelenou mandarinkou, to vše v lahvičce inspirované řezem diamantu. Vůně All you need je opavdu nádherná a já si ji co nejdřív pořídím, protože jsem se milovala. 

love as a state of mind






3 komentáře:

  1. Účast na takových akcích musela být opravdu zážitkem! A nádherné fotky, můžu se zeptat, na jaký foťák/objektiv fotíš? :))
    BLOG EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
  2. Tak jestli k Tiffanymu nekdo patri, pak ses to urcite ty <3

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné fotky, září sis určitě užila! :O
    Mr. Kev

    OdpovědětVymazat

Copyright © 2014 Vaness Loves You , Blogger