středa 15. března 2017

Vaness na chvíli v Praze

Začátkem měsíce jsem byla v Praze, kde jsem byla pozvána na otevření ateliéru a zároveň showroomu Mi Fashion Label, který představoval kolekci pro jaro 2017. Jsem ráda, že můžu vidět práci českých návrhářů a poznávat je osobně


Někdy si říkám, jestli jsem neměla ve škole změnit obor a jít na oděv, protože práce designeru a kreativních lidí mě stále víc fascinuje a inspiruje. To mě ale přimělo se více zamýšlet nad módou v globálu.  Myslím si, že je důležité se zamýšlet nad tím,co vlastně kupujeme a v jakém množství (a jestli to vůbec potřebujeme). Ať už je to oděv, nebo jídlo. Všímám si, jak málo ohleduplní jsme jako lidé a upřímně jsem ani netušila, jaký má fast fashion dopad na životní prostředí.


Také proto mě moc potěšila návštěva MI fashion label. Značka MI fashion label působí na trhu téměř tři roky. Zakládáme si výhradně na solitérní výrobě v ČR s personálním přístupem ke každému zákazníkovi. Kolekce je tvořena z unikátních materiálů, které vozíme z Itálie, Belgie, Japonska. Naší výraznou část produkce tvoří i denim, který je vyráběn v malých sériích, ale i přímo na míru. Některé kousky jsem mi padly hned do oka, takže pevně doufám, že to tu nevidíte naposledy!





Ideální zákaznicí tohoto módního brandu je silná a zároveň charismatická žena, která hledá originalitu a rafinované střihy. Jednotlivé modely sestupují z mola rovnou do víru velkoměsta.  Sofistikovanost střihů a použitých materiálů je zde brilantně vyvážena tak, aby se nositelka cítila vždy výjimečně, ale její oděv neztrácí nic z pohodlnosti a funkčnosti. Zákaznice se tak stává nepřehlédnutelnou - a to i díky barvám, které kolekci udělila designérka Lenka Mulabegovič.










Oděvní kolekce „ CUT OUT” je inspirována obrazem umělce Petra Písaříka. Obraz i oděv jsou tvořeny z opakujícího se motivu, který působí, že je náhodně vyříznut z celkové kompozice. Z obrazu jsou vyjímány segmenty motivu a skládány do nových kompozic na oděvu. Vznikají tak na oděvu unikátní kompozice a členění. Kolekce působí silně graficky a díky zářivé barevnosti nepřehlédnutelně. Má letní atmosféru i střihy a je koncipována na kolekci Jaro/ léto 2017.










Mě na první pohled zaujal bomber s nebesky modrou podšívkou, který byl doplněn páskem. I když můj outfit ten den byl víc v punkovém stylu (byť Iron Maiden jsou metláci), moc se mi tahle kombinace líbila. Tenhle bomber je můj MUST HAVE kousek.





















Večer jsem byla pozvaná na Aurosa #beerforher party na kterou mě doprovázel Michael. Tam jsem potkala moji drahou kamarádku Džanu a také její kamarádku Ninku. Večer jsme si skvěle užili a už se nemůžu dočkat na další setkání  






Žádné komentáře:

Okomentovat

Copyright © 2014 Vaness Loves You , Blogger