neděle 26. března 2017

Nedělní povídání


Krásnou neděli Vám přeji!
Konečně je venku jaro! a já jsem moc šťastná…a nejspíš se budu radovat ještě v několika příspěvcích!
Tento týden byl pro mě více než hektických. Minulý víkend jsem byla ještě na Mercedes Benz Prague Fashion Week (až do úterý) a pak jsem šla rovnou do školy (jedu nonstop).   
Dohánění všeho co jsem zmeškala, uzavírání známek atd.!
Říkám si, že jsem si na Maledivách krásně odpočala, tak musím dávat pozor ať se teď totálně nestrhám.

Tento víkend jsem konečně trávila trochu doma, za což jsem poslední dobou nejvíc vděčná. Prostě být doma a nemuset někde být je skvělý.  Pátek byl ve znamení filmů, hudby a GIRLS NIGHT! Byly jsme doma jen holky (segra, segra, máma) a to byl takový klid a pohodička, až si říkám, že by naši kluci mohli odjíždět časteji.





V sobotu jsem se šla podívat na Fashion Event Dotek a mezitím jsme měli rodinný oběd.
Na fotkách vypadá moje strava ještě celkem zdravě, ale kdybyste viděli kolik sýru, oliv a oříšků jsem tento víkend snědla, tak by Vám možná z toho bylo zle. Poslední dobou si vážně ujíždím na sýrech a oříškách (tuky, tuky, tuky) a nedokážu se ovládat. Taky máte určitou potravinu na které ujíždíte?
Myslím, že je čas na nějaké „jarní předsevzetí“ nebo na nějaký stravovací plán.
Mám pocit, že už i pomalu zelenina začíná chutnat po zelenině. Tak snad budu moct zase ovládat své chutě. :D (na dovolené jsem moc nedietkovala)
A určitě se musím začít nějak hýbat! Napište mi nějaké rady a tipy!




 Jinak, milé čtenářky! Chci Vám představit moje nové jarní oblíbenosti!

I když se zatím cítím odpočatá, počítám s tím, že to moc dlouho trvat nebude. Proto jsem ráda, že mi právě v čas přišel nový Skin care produkt! Nové radůstky a jarní nezbytnosti. Nová voňavka Chanel N°5 mi úžasně sedí k tomuto ročnímu období! 🌿
A konečně jsem se dostala k maskám #glamglow. Nedávno jsem psala i na blogu, že mě zajímají produkty od téhle kalifornské značky. Právě se mi dostala pod ruku Dreamduo plumper a krémový balzám Poutmud wet.
Noční maska, má pro mě jednu obrovskou výhodu a to takovou, že nemusím čekat než se maska vstřebá a pak ji slepovat nebo umývat. Na vyčištěnou pleť si nanesu masku (krok 1,2) a můžu jít rovnou spát. Ráno se probudíte jako glowy princess. Krásně to projasní a hydratuje Love it! Děkuji moc Katce a Lucii za tak nádherný jarní dáreček. Jste nejlepší
🙏🏻😘
#glamglowczech #hellosexy



 Vše z kosmetiky najdete v Sephoře a Douglasu :* 

Mějte krásný zbytek dne! 


1 komentář:

  1. Jaro mě taky pokaždé naplní radostí. Miluju když je dlouho světlo :)

    http://cute-deer.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Copyright © 2014 Vaness Loves You , Blogger