neděle 12. března 2017

článek kosmetický


dlouho očekávaný článek je TADY!
Kosmetika, oblíbenci, recenze a objevy. 





Začnu nejdůležitější a nejzákladnější složkou kterou tu máme – čištění pleti.
I já mám problematickou a aknózní pleť, nejste v tom samy! A proto neustále hledám a testuji produkty, které mi budou vyhovovat a na které se budu moct spolehnout. Naše pleť si ale taky časem zvykne na účinné látky, které na sebe patláme a najednou už nevidíme ten WOW efekt, který jsme viděli třeba první 2 týdny.

Jak říkám. Značky a produkty jednou za 3 měsíce střídám, aby moje pleť vyzkoušela i něco jiného (pokud mi samozřejmě nějaký nový produkt nevyhovuje, nepoužívám ho po zbylé měsíce dál, ale vrátím se k tomu, se kterým jsem neměla problém). Většina čistících gelů a krému, které používám jsou z lékárny(z drogerii nekupuju, protože mi pleť vždy akorát zhoršily).


Byla jsem celkem zvědavá na řadu VICHY  - Normaderm. Tato řada je určená pro problematickou pleť. Balení obsahovalo čistící gel, noční krém (Nuit Detox) a tester denního krému a make-upu pro aknózní pleť.
Co si musím velice pochválit je Noční péče (detox). Vážně úžasný krém, který si po vyčištění aplikujete na tvář a ráno máte obličej projasněný, svěžejší a vážně eliminují nedokonalosti.
S čistícím gelem jsem také spokojená. Čistí skvěle.
S čím ale vážně nejsem spokojená je make-up. Nevím, jestli některá z Vás vlastní tenhle vyhlazující make-up, ale pro mě to bylo jako si dát paštiku na obličej. Vážně mi make.up nesedl a šla jsem ho po nanesení hned smýt.  




 Zůstaneme ještě chvíli u pečující kosmetiky a ráda bych Vám představila nějaké novinky, které jsou mimochodem české výroby – Mcely Bouquet
Čistě přírodní ručně míchaná kosmetika v bio kvalitě představuje dva nové produkty - Rose Conditioning Mist a Rosehip Honey Peeling.


Rose Conditioning Mist 100 ml
Jedinečná a univerzální květinová voda, která vzniká první destilací bulharské damašské růže otto. Hydratuje, tonizuje, uklidňuje a osvěžuje pleť. Může se aplikovat jemným rozstřikem na obličej nebo pomocí vatových tampónků.

Rosehip Honey Peeling 50 ml
Šípkovo-medový peeling na obličej. Jemně namletá šípková semínka s hojivým medem šetrně, ale důkladně očistí pleť a okamžitě oživí obličej. Peeling nejdříve dobře promíchejte, poté rozmělněte v ruce s Rose Conditioning Mist a naneste na suchou pokožku obličeje. Krouživými pohyby postupujte od středu obličeje ven a pokud možno, nechte 5 minut působit a důkladně omyjte obličej vodou. Vyhněte se kontaktu s očima.  





Co se týká hydratace mého obličeje, nedám dopustit na tenhle Aloe Vera gel. Koupila jsem ho sice v Singapuru, ale jsem si jistá, že něco podobného se bude dát sehnat i u nás. Gel je bez barviv, olejů a chemických látek. Skvěle zklidňuje pokožku a vyživuje.






 Dnes se chci zmínit o kosmetické firmě s kterou jsem začátkem měsíce navázala spolupráci, ze které jsem velmi nadšená a nemůžu se dočkat až se vše začne rýsovat. Jde o obchod StayUnique.sk, ve kterém najdete tunu kosmetických novinek, doplňků, vychytávek. Na svoje si přijdou slečny které se rády líčí výrazně, tak i ty, které mají rády přirozenější vzhled a nebo i například slečny, které si potrpí na šlechetnost vegan kosmetiky. Mě zatím psali balíček, řady  Gerard cosmetics, OPV paletka a Stay Unique oval brush!
Všechno jsem si zamilovala. Totálně jsem si zamilovala paletku očních stínů plný burgundy barev a odstínů na večerní líčení.






PS.
Přemýšlela jsem, zda to sem dát nebo ne. Nakonec jsem se rozhodla, že se přec jen zmíním. (už jednou jsem tady na blogu o ní psala)
Co se masek týče, stále spoléhám na "tu zelenou" od LUSH.
Zatím jsem neobjevila lepší. Krásně voní, hydratuje, chladí.
Určitě mi napište do komentářů, jaké masky používáte vy a které stojí za vyzkoušení.
Osobně přemýšlím například nad Glam Glow. Máte zkzšenosti?



Žádné komentáře:

Okomentovat

Copyright © 2014 Vaness Loves You , Blogger