pondělí 2. května 2016

Monday&Youtube


Pondělní dopoledne pro mě nikdy nejsou moc radostná, proto se snažím si ho vždy nejvíce zpříjemnit. Velká snídaně a dobrá káva jsou první v pořadí.
 Moje pondělní rána jsou doprovázena nejmíň oblíbeným předmětem ve škole a plánování celého týdne, který je trochu stresující, ale snažím se si v diáři kroužkovat hlavně ty pozitivní činnosti a schůzky. Ráda bych se ještě stihla otočit v Praze a navštívit alespoň 1 den Designweeku. Chystáte se někdo?




Včera jsem zveřejnila nové video ve spolupráci s KORFF kosmetikou. Už jsem něco málo psala na Instagramu o téhle značce a produktech. Chci být čestná a nikdy nepromovat něco, co by se mi nelíbilo, nebo mi nějakým způsobem nesedělo. Ovšem tady můžu upřímně říct, že make-up v kapkách od Korffu byl nad mé očekávaní. Bronzer taktéž se mi moc líbí. Jen má trošku krémovější konzistenci, na kterou jsem nebyla zvyklá.
Tak tedy, odkazuji i sem na mé nové video v duchu Make-up tutorialu. I když se o kosmetiku zajímám, baví mě a mám ráda se líčit, nepovažuji se za beauty bloggerku. Taky ani netvrdím, že můj způsob aplikace různých produktů, je profesionální a dělám to správně. Jednoduše  dělám věci, tak jak mi jsou pohodlné a jak už jsem si na ně zvykla.
Look nebyl vlastně vůbec předem plánovaný a byl spontánní. Sama si myslím, že spontánní věci jsou stejně ty nejlepší.










Další věc, kterou tu zmíním je opět Youtube, ale trošku jinak.
Díky tomu, že jsem na škole, na které jsem, mám více prostoru na svůj osobnostní rozvoj. Naše škola je uzpůsobená tak, aby člověk byl kreativní a měl dostatek času na věci, které chce dělat. Já osobně poslední dobou svoji kreativitu vkládám do více věcí než je jen fotografie (můj obor). Ať už jsou to školní práce, osobní umělecké projekty, spolupráce, videa nebo jiné.
Internet je skvělým prostředkem, jak se člověk může vyjádřit , nebo se představit.
Sama vím, že není úplně tak jednoduché, někdy podat myšlenku přesně. Na základě toho jsem si řekla, že své články na blogu, fotky a příspěvky na Instagramu chci trošku obohatit sebou. Chci směřovat k takovému osobnějšímu „vztahu“, dá-li se to tak nazvat.
 Video mi přišlo, jako takový dobrý kompromis. Lepší než jen když, si něco ode mě přečtete.
Udělala jsem, takovou svojí první seznamovací premiéru s Vámi a to video 17 faktů o mně.





Žádné komentáře:

Okomentovat

Copyright © 2014 Vaness Loves You , Blogger