středa 11. května 2016

K.



 Už od dětsví jsem byla vedena k tomu, raději investovat do dražší kosmetiky, protože mi moje pleť jednou poděkuje za to, že jsem na ní aplikovala kvaltní výrobky. (ať už jde o pečující, nebo dekorativní kosmetiku). 
Nikdy bych nechěla dělat reklamu něčemu s čím sama nejsem spokojená.
Jsem holka, takže mě tyhle věci baví. Make-upů jsem vyzkoušela hodně, ale velmi upřímně řečeno,  Korff mě uchvátil natolik, že kromě videa pro ně, se chci vyjádřit i písemně. 

Když jsem vyzkoušela make-up, bylo to opravdu poprvé kdy aplikace byla natolik lehká, rychlá a jednoduchá. Konzistence, vůně a výdrž je přesně podle mých představ. Taktéž tekuté oční linky (s kterýma jsem vždy dost bojovala) mi absolutně vyhovují…a mohla bych pokračovat. 






1 komentář:

  1. Ahoj, jack moc je tento make-up krycí? A jaký máš prosím odstín? Díky :) Bára

    OdpovědětVymazat

Copyright © 2014 Vaness Loves You , Blogger