čtvrtek 7. ledna 2016

Ukrajinské Vánoce & mé svátky

Včera, tedy 6.1. jsem byla velmi potěšena atmosférou u nás doma!. Miluji trávit čas s mojí rodinou v harmonii a lásce, o to víc mě těší stolování s ní.
I když bydlíme v Česku, jsem velmi ráda, že vánoční večeře 6.1. se u nás uchovala jako tradice.
Původně jsem myslela, že se na tento svátek zapomene a na včerejším dni mi tohle udělalo největší radost. Vracela jsem se po focení z ateliéru domů, a došla mi od mamky zpráva, ať už si procvičuji koledy. Haha.
Na Ukrajině se v den Vánoc tedy 6.1. jí ještě postní jídlo a pokud dobře vím tak zrovna 40. den kdy se lidé postí a až dnes ráno si můžou dát živočišné&masné výrobky. My to pojali trochu jinak. Samozřejmě ukrajinské jídlo bylo na místě ..jak vánoční tak i tradiční (které teda s půstem nemá nic společného) .
Říká se, že člověk si uvědomí co má , až to ztratí...já si to uvědomuji přesně v takových chvílích a jsem Bohu strašně vděčná.









Čtěte dál! 





Výjimkou štědrého dne, jsem mé vánoční svátky i Silvestr slavila se skupinou úžasných mladých lidí, v Brně taky známo jako ConnectYouth. Naše rekreace probíhala u Humpolce a byl to opravdu úžasný čas.  Celý tento výjezd sloužil přesně k tomu co já o Vánocích potřebuju ...Klid. Byly to pro mě skutečně svátky klidu, kdy jsem mohla být s přáteli, sama, s Bohem. Byli ty dny kdy se člověk mohl zastavit a prostě jenom být, přemýšlet, rozjímat. Každý den, jsme slyšeli motivační slova do života a tak velmi potřebné „How to“. Myslím si, že každý, každý z nás potřebuje tohle, Detox duše,čas, seskládat si myšlenky, být venku, zastavit se.  Načerpala jsem tam strašně moc, ale už nechci být dlouhá.  

Pro představu, VIDEO zde!











PS.  Dlouho jsem přemýšlela a jelikož nechci tak úplně zatěžovat blog dlouhými odstavci, myšlenkami, či zodpovězení dotazů, rozhodla jsem se  jedno za čas natočit video. Pravidelnost bude nejspíš odvíjet od zájmu a množství otázek. Takže...je to na Vás! Určitě pište



Žádné komentáře:

Okomentovat

Copyright © 2014 Vaness Loves You , Blogger