středa 10. května 2017

pink coat



Taky už jste si před měsícem protřídili šatník a vytáhli jste jarní věci a ty zimní někam schovali?
Já taky, ovšem ne nadlouho. Byli týdny, kdy jsem byla fakt nadšená a říkala jsem si, že už je jaro a kabáty a kožichy dám někam stranou. V podstatě celé to naše jaro trávím v nich.  


Každá žena by určitě měla vlastnit kvalitní vlněný kabát v nějaké neutrální barvě (šedá, černá, camel). Klasicky střižený kabát v jednoduchých barvách jsem našla tady. Což je celkem zázrak, protože je u mě pravidlem, že když se snažím najít něco nejvíc simple,vidím jen oblečení "vylepšováky". 
Jelikož spoustu kousků v mém šatníku jsou spíše v neutrálních barvách, rozhodla jsem se pro tentokrát zvolit barevnější kousek a to kabát v korálové / spíše růžové barvě.


Jak jsem si tak třídila svůj šatník, našla jsem i pytel s oblečením, které mi mamka „vnucovala“ když jsem byla tak ve 4. třídě a já je odmítala. Teď, jak jsem se v těch všech kouscích prohrabávala, našla jsem tam vážně pecky! Převážně letní kousky, ale je skvělé vidět, jak se trendy vrací a opakují a věci, které byly v mé 4. Třídě out teď s radostí nosím.
Jedna z věcí, které se úplně hodí na toto období  je tenhle bílý „multifunkční svetr“ – top. Má rozšířené bílé rukávy a s límcem se taky dá různě manipulovat. (určitě se to objeví ještě v nějakém outfitu!
Zipy má z obou stran – jak dole tak i nahoře, což je taková pořádná oldchoolovka.

 Jedny z mých nejoblíbenějších kalhot, které nosím opravdu často jsou tyhle khaki biker jeans z Dieslu. Jsou sice middle waist. Jedny z mála kalhot se střední výškou pasu, které dokážu skousnout.

Také si teď plánuju rozšířit barevnou škálu kalhot. Protože jak jsem zjistila, tyhle jsou mé jediné barevné. Zbytek mého šatníku tvoří černé kalhoty a modré džíny.






 Jako poslední kousek mého outfitu jsou tenisky Nike Air max 1 "Grey Mist", které mám už od zimy, ale konečně přišel jejich čas. Jsou extrémně pohodlné a díky neutrální barevnosti se hodí prakticky ke všemu.V chladnější jarní dny, kdy ještě chodím do školy, je pro mě důležitá pohodlnost a praktičnost.
Bohužel jsem nikde na intenetu nemohla najit kde se dají koupit, tak tady máte alespoň podobnou barevnou kombinaci Air Max 1- https://www.queens.cz/wear/66311/106/nike-wmns-air-max-1-ultra-moire/

Zatím se mějte krásně a užívejte jaro! 
fotky: Joli Ha - díky drahá! :* 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Copyright © 2014 Vaness Loves You , Blogger