pondělí 19. září 2016

POWDER


Ach to pondělí!
 Nikdy se mi nevstává lehce, když vím, že mám dnes až do čtvrt na 6 odpoledne. Alespoň si snažím zpříjemnit den dobrou ranní kávou.
S radostí oznamuji, že můj notebook s telefonem jsou na živu! Po 4 dnech co byli v rýži už zase fungují, tak jak mají. Být 4 dny bez plně funkční elektroniky a možnosti pracovat na dalších věcech, které pro Vás chystám bylo trochu náročné a zpočátku stresující. Nerada mívám zpoždění! Už dávno jsem chtěla editovat Vaness Approves, nebo třeba video z MBPFW!!
Nakonec ty 4 dny beru jako skvělé odreagování se, od neustálého plánování co, kdy a jak mám přidat nebo dodělat. Měla jsem vážně skvělý akční víkend se svojí rodinou a potom i s rodinou mé drahé polovičky! Užila jsem si poslední chvíle krásného slunečného počasí a teď už se pomalu připravuji na ten melancholický podzim.






Outfit jsem zvolila romantický. Halenku i boty v pudrových barvách. High waist džíny a moji oblíbenou cross body z Guess. 














fotky: moje nejmilejší JoliFoto

Žádné komentáře:

Okomentovat

Copyright © 2014 Vaness Loves You , Blogger