neděle 25. září 2016

nude heels


Krásné pondělí Vám přeji.
Co nevidět, bude konec září takže ještě tento týden máme slíbené teplejší počasí. Já jsem vytáhla svoje krásné Nude lodičky, které úplně miluju. Myslím že se hodí skvěle na jakoukoli formálnější událost, nebo v mém případě na castingy. Škoda jen, že Brno není moc přizpůsobené k chození na podpatcích.  Snad už brzy navštívím NYC, kde budu moct kráčet v podpatcích do aleluja.. (vtípek)
Mám velmi ráda úzké kalhoty s kombinací bot na vysokém podpatku. Zvolila jsem tedy černé kalhoty s vysokým pasem a skombinovala se saténovou modrou košilí, aby vynikly krémové barvy kabelky i lodiček.

Přeji vám úspěšný týden!




























Na sobě mám: 
košile: h&m 
kalhoty: Tally Weijl 
kabelka: Chloe
lodičky: Botovo.cz






Žádné komentáře:

Okomentovat

Copyright © 2014 Vaness Loves You , Blogger