úterý 15. března 2016

on my way to..?


Dnes bylo strašně krásně, ale brutální zima. Asi bych se měla začít dívat na předpověď počasí, než se obleču, protože se rozhoduju co si oblíknu podle toho, jestli svítí, nebo nesvítí slunce a nejspíš to není nejlepší varianta. Ikdyž kabát vypadá teple, zdání klame 😃

Jinak, v Praze začíná týden módy, chystá se z Vás někdo? 
Já bohužel tenhle nestíhám, ale o to víc se budu těšit na ten podzimní! Takže mi učitě pošlete fotky, které kousky od návrhářů, nebo z ulic se vám nejvíce líbily.  Já už balím kufr a zítra ráno vyražím do Itálie, kde nás čekají galerie, muzea, nákupy a výborné jídlo. Budem fotit, natáčet a taky chystám malé překvápko, takže pokud mě nesledujete na instagramu, začněte, protože tam je přeci jen
 všechno víc aktuální. 
Ještě jsem slíbila, že dnes na můj Youtube  kanál příjde nové video, tak mi držte palce, aby se vše zvádlo. 
Tak jo, doufám, že jsem nic nezapomněla



Na sobě mám: 
kabát: MaxMara
svetr: Jake*s
kalhoty: Tally Weijl
boty: Humanic








Žádné komentáře:

Okomentovat

Copyright © 2014 Vaness Loves You , Blogger