úterý 2. února 2016

Moda.cz cover & wolfs




Pokud sledujete online magazíny, rozhodně stojí za sledování magazínu Moda.cz, poměrně nový, ale určitě velmi nadějný web zajímající se o módu, lifestyle, cestování atd..
Měla jsem tu možnost se stát tváří měsíce únoru a právě se na únorové fotky díváte.



Do focení jsem šla s chutí jelikož jsem věděla, že budeme fotit s vlky a kožešinami (jistě jste si všimli, že kožešiny jsou moji velikou zálibou).
Den focení byl opravdu dlouhý a náročný, ale staral se o mě team skvělých, milých a šikovných lidí!
Ikdyž model který jsem měla na sobě bych v běžném životě nezvolila, myslím si, že na fotkách je všechno tak jak má. O šaty se postaral český návrhář Petr Kalouda.
Celý článek si můžete přečíst na stránce Moda.cz s kterou se urřitě nevidím naposledy.






Fotograf(link is external):  Lubomír Buchta
Styling:  Lubomír Buchta
Vizáž, Make-up(link is external):  Magdalena Kovářová
Supervize:  Petra Žaludová




3 komentáře:

  1. Tohle je nádherný!!! ♥ zbožňuju Československý vlčáky a tyhle fotky jsou vážně krásný!

    OdpovědětVymazat
  2. Povedený a vlci dokonce i hezky sladění :)

    Lukáš
    www.ajlaffesn.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné fotografie...

    Anna
    www.glamadventure.com

    OdpovědětVymazat

Copyright © 2014 Vaness Loves You , Blogger