úterý 25. srpna 2015

Old town


 Miluji atmosféru tohoto města a vyjímečnost Prahy. Krásné stavby a příjemné podniky.
Procházet se ranní a večerní Prahou má své osobité kouzlo (ovšem jen, když přidáte do kroku a předběhnete hlouček japonských turistů s foťáky.)   


Americká restaurace James Dean mi udělala velikou radost už jen z toho důvodu, že mi to připomínalo "Mazaného Králíčka".  Strašně se mi líbí design interiéru tohoto podniku. Je to velmi pozitivní místo, doprovázeno hudbou kterou zbožňuji <3. Kdo viděl film Pulp Fiction si určitě neodpustí shake za 5 (kterej je fakt za 5). 


         
dalším velmi příjemným místem v Praze je Makeup Institute. Slýchala jsem o něm už delší dobu, ale samotná návštěva mě příjemně překvapila. Velmi velmi milý přístup personálu, profesionálů i absoloventů nejrůznějších make-up kurzů. 
Měla jsem možnost spolupracovat s vizážisty,kteří končili kurz Master A-Z což jsou nejrůznější make-up techniky. Věděla jsem, že ikdyby mi udělali modrou pusu, bude to vypadat dobře ;) 

A dámy, pokud vám bude něco chybět co se šminek týče tak určitě směřujte sem⤵️. Najdete zde všechny vychytávky. 





1 komentář:

  1. Ďakujem za pripomenutie mojej krásnej Prahy. o)

    Anna
    www.newskinyme.com

    OdpovědětVymazat

Copyright © 2014 Vaness Loves You , Blogger