středa 5. srpna 2015

summer way

Po několika týdnech stravených na festivalech, jsem se konečně vydala společně s kamarádkou do centra Brna. (mimochodem, raduje mě, jakým způsobem začíná Brno kvést!). Především jsem šla fotit ji, ale když už jsme měly ten foťák, tak jsem si řekla, že je na čase něco nového přidat na blog. Jednoduchost, pohodlnost..to je asi heslo mého léta. Jinak, jaké je vaše nejoblíbenější roční období co se oblékání týče? Osobně se nemůžu se dočkat podzimu, miluji ho. 




klobouk:hm, nahrdelnik: Lindex, bunda: vintage, šaty:hm, boty: Nike- Rosherun




Fotky mé drahé Kristýnky ⬇︎







urřitě se podívejte na page SUNDER , kde bude přibývat více prací..a nebojte se mi napsat))

4 komentáře:

  1. skvělý, miluji, když se holky nebojía vezmou si z šatům batoh a ta džínová bunda je také sskvělá, takové už se najde jen v sekáčích;)

    OdpovědětVymazat

Copyright © 2014 Vaness Loves You , Blogger