pondělí 26. června 2017

update po měsíci


 Před odjezdem do Milána jsme se ještě rychle potkaly s moji oblíbenou fotografkou Joli.
Nevím, co budu bez ní dělat až budu bydlet v Praze haha.


Ráda se na blogu sdílím o tom, co se děje v mém životě. A kromě toho, že teď žiju v Miláně, se mě často ptáte,co tam dělám jak dlouho tam budu a proč už netočím na Youtube.
Odpověď je jednoduchá. Vše má svůj čas a já se chci teď soustředit na menší okruh věcí. K Youtube se určitě vrátím až se nastěhuju do Prahy, zařídím si byt a vysokou školu.

 Další z velmi častých otázek je ohledně modelingu. Vím, že moc blogů o modelingu v Čechách nemáme. Psát a trochu odhalovat zákulisí tohoto světa mě láká. Myslím si ale, že ještě je brzo o téhle práci psát, protože sama se cítím jako nováček. Mám určité cíle, kterých chci dosáhnout, abych se mohla nazývat modelkou a pak se i s tímto lifestylem sdílet.
Tohle jsou ale moje myšlenky, nebo rozhodnutí. Pokud by se Vás ale našlo hodně takových, kterých by zajímalo tohle téma…možná se nechám překecat.





 Na blog přidávám ale úplně jiný styl fotek. Nepleťte si focení outfitu nebo dokumentaci nějakého eventu s modelingem. Jsou to úplně dvě jiné sféry, které se snažím rozlišovat. Nechci při focení toho co mám na sobě dělat nějaky strong face nebo strong pózičky.


Upřímně se vám všem musím omluvit za moji neaktivitu jak na blogu tak na Insta. Původně jsem si myslela jak v Miláně bude spoustu času na blog, fotky a vide, ale nějak mi to nevychází.
Nějak se to seběhlo všechno strašně rychle a já si nějak nedokážu uvědomit co všechno je za mnou a co mě teprve čeká.

Přiznám se, že ani jíst a cvičit se mi tu nedaří tak jak bych chtěla. No zkrátka, budu se snažit se polepšit.


 



 Ještě se vámi rychle podělím o dva nové přírůstky v mém šatíku a to kabelka Bagira. Objednala jsem si ji z eshopu http://www.design-bagira.cz se záměrem podpořit českou tvorbu. Na webu najdete široký výběr ručně vyráběných kabelek. Já tuhle nosím spíše jako psaníčko. Musím říct, že kabelka dorazila v krásném balení, ochranné tašce i dopisem.


Málem bych zapomněla zmínit, že nově vlastním dioptrické brýle. Dříve jsem měla brýle pouze na řízení auta, avšak vždy zůstali v autě. Tak nějak jsem věděla, že je ten nejvyšší čas si najít nějaké, které se nebudu stydět nosit, naopak to bude můj oblíbený doplněk. A jelikož jsem velká milovnice Instagramu, narazila jsem tam na stránku Easy optic a hned jsem si prohlížela jejich modely. V Praze jsem přišla přímo do jejich prodejny, která sídlí a I.P. Pavlova a asi půl hodiny jsem si vybírala ten pravý model. A je to tu! Transparentní Ray- ben byly moje!
Jsem s nimi extrémně spokojená, protože se vážně hodí ke všemu :D a nosím je velmi ráda.

Takže pokud hledáte nějaký zajímavý model jak slunečních, nebo dioptrických brýlí, za mě určitě Easy optic.


 Dalším mým favoritem jsou tyhle boty na hrubém podpatku z Botovo.cz. Jsem celkem závislá na prohlížení si novinek na jejich webu. Vždycky si vytvořím obrovský wishlist. Tyhle jsou skvělé na nějaké letní večery.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Copyright © 2014 Vaness Loves You , Blogger