pátek 14. dubna 2017

Easter Vanny



Krásný pátek drazí,
Tak, konečně jsem se dokopala k psaní článku. Vážně teď moc nestíhám, ale o to víc jsem ráda, že máme zase nějaké to volno.  Blogování se už stalo takovou mojí běžnou rutinou. Baví mě to čím dál, tím víc a díky Vám (mým drahým čtenářům) mi to dává smysl.


Nevím, jestli Vy nějak slavíte Velikonoce, ale já mám osobně tenhle svátek moc ráda. Celkově, jsem vděčná mým rodičům, za rodinné tradice, které u nás doma zavedli.
Ať už to jsou narozeniny, Vánoce, nebo Velikonoce. Vždy nás vedli k tomu ať domov nějak ozdobíme a musím říct, že tuhle tradici chci jednou aplikovat i mé rodině. Udělat krásnou atmosféru doma je podle mě umění.
Co se týče klasických (lidových) velikonočních tradic,tak těch se nedržíme!
 Nechodí k nám domů nikdo s pomlázkou atd. Máme krásnou kýčovitou výzdobu, napečenou ukrajinskou „Pasku“, nabarvená vajíčka, ale přesto všechno v tom vidíme tu křesťanskou podstatu a připomínáme si ukřižování a vzkříšení Ježíše Krista. Důvod proč to slavit.



Dnes je jeden z posledních dnů, kdy je ještě hezky.  Tak sem přidávám můj outfit.
Žádné jarní nákupy jsem ještě neabsolvovala, naopak se teď nějak obchodům a nákupním centrem vyhýbám. Není mi tam moc příjemně.
Naopak jsem si teď protřídila šatník a vyřadila jsem zimní věci a nechala jsem si kousky, které mi barevně i materiálem sedí k jaru. (a taky jsem objevila nějaké starší kousky mé mamky, když byla ještě hubeňoučká jako já :D)
K mým oblíbeným jarním barvám patří určitě šedá a burgundy (dále světle růžová, krémová, bílá a baby blue).
 A právě dnes jsem zvolila delší šedý svetr svetr, vysoké šněrovací kozačky a černý křivák.













Za poslední dobu se mi spravila pleť, tak pozžívám jen CC cream. Rozjasňovač Sleek, a oční stíny a řasenku.

Hodně jsem si oblíbila paletku OPV 35 COLOUREYESHADOW PALETTE – Gorgeous. Jsou tam jak nude,

tak i stíny na výraznější večerní líčení. 

Dále jsem použila můj oblíbený bronzer Dior a Glamglow balzám na rty. 




Na sobě mám
křivák: Bershka
svetr: Prada
kozačky: botovo



děkuji za fotky mé nejmilejší Joli



Žádné komentáře:

Okomentovat

Copyright © 2014 Vaness Loves You , Blogger