úterý 12. července 2016

mom's 25




Dobré ráno, po dvoutýdenním odpočinku se už opět vracím! Je skoro 12 a já vstala před hodinkou. Jsem šťastná, že moje tělo konečně spí víc než 6 hodin. ( i kvůli tomu jsem se těšila na prázdniny).
Moje předsevzetí se na dovolené hlídat a a nepřejídat se, mě vážně vyšlo. Nevynechala jsem ani jeden den tréninku a snažila jsem se jíst ovoce dopoledne a pak už jen zeleninu, luštěniny, ryby.

Teď už jen velmi doufám, že mé plány na léto klapnou tak jak si přeju, protože si je chci užít naplno.









Outfit který mám na sobě mám velmi ráda. I když jsem si řekla, že už nikdy nebudu nosit jiné kalhoty než skinny, máma mi jednoho dne přinesla její kalhoty z mladých let. Asi z doby když ji bylo 25.
Pravda, dlouho jsem se do nich nemohla nacpat (byla fakt hubeňour)  :D a když jsem si teď balila kufr na dovolenou, řekla jsem si, že je vezmu a nějak to tam zkusím. Neměla jsme moc představu s čím by to mohlo vypadat dobře. Pár dnů po příjezdu jsme šli na nákupy a já si chtěla koupit jiné lodičky než černé. Sáhla jsem po modrých. Až jsme se vrátili do pokoje, uvědomila jsem si, že by to vlastně mohly být ty pravé boty k maminčiným kalhotám. Vršek jsem zvolila bílý, jednoduchý, už jen protože kalhoty jsou lesklé, rovného střihu, s vysokým pasem. Pak už jsem o doplnila mojí oblíbenou kabelkou.
Dost jsem si tuhle kombinaci oblíbila









Na sobě mám
Triko: Amisu - newyorker 
kahlhoty - (netuším co ty iniciály znamenají) 
lodičky: louboutins 
kabelka: Guess (thanks mk♡) 




Žádné komentáře:

Okomentovat

Copyright © 2014 Vaness Loves You , Blogger