neděle 4. ledna 2015

M.A.C lipsticks


Už v listopadu jsem si říkala, že musím postnout nejnovější fotky z ateliéru, kdy jserm chtěla všem doporučit rtěnku od značky M.A.C. každopádně, než jsem všechno dala dohromady, přidavám příspěvek až teď. Myslela jsem si, že budu dokonale stíhat, ale už teď mám spoustu fotek a nestíhačku kdy co postnout. Teď už o rtěnkách. 


Už dlouho jsem hledala takový růžový prasátko odstín, každá rtěnka byla ale do průhledna a někdy spíš bílá než růžová, nakonec jsem ji našla odstín Cremesheen - A44. 



více ⬇︎



Zde A44 ↑
Dále jsem hledala fialový odtín. Slečna v Macu mi doporučila tu, kterou měla i ona na rtech. Musím říct, že jsem velice překvapená, na rtech drží opravdu skvěle (i po večeři hah:D)
U mě velké plus za to, že je matná 
M.A.C -retro matte A64/



1 komentář:

Copyright © 2014 Vaness Loves You , Blogger