úterý 25. listopadu 2014

First post

Můj první článek bude asi jen tak ve zkratce, proč jsem se rozhodla pro blog. Už 3 roky se mě kamarádi ptají, jestli nepřemýšlím nad módním blogem.Konec konců začala jsem nad tím přemýšlet až v září, takže, už jsem se rozhodla. 
Nechtělo se mi zakládat blog, protože je jich v Česku už celá hromada..a taky protože nejsem absolutně zdatná co se webové úpravy týče. Každopádně, nejspíš se nebude jednat pouze o blog založený na outfitech atd.. Krom fotek na kterých budu já, zde najdete i mé fotografie, z akcí, míst, které navštěvuji atd..A teď už asi dost o úvodu. 

Můj první outfit nebyl nějak speciálně připravovaný, ten den mi kamarád koupil v Bratislavě tento skvělej "kulich" z kolekce Alexander Wang x HM (asi všichni víte), tak jsme se spolužačkou cvakly první fotky na blog. 
PS.díky Maro 


 



boty: H&M, kalhoty: Stradivarius, triko: Primark, Cardigan: Peek&Cloppenburg


2 komentáře:

  1. Hodně štěstí s blogem! :-)
    Myslím že jsem tě viděla na Kristfestu, byla jsi to ty? :) Neměla jsi barevné vlasy? A asi aji tvoji ségru, která hraje v Messangers, nemám pravdu? Máš moc pěkný styl a jak píšeš, už je tolik módních blogů. Také jsem si založila, už dlouho jsem chtěla, ale ted nejak nemám nikoho, kdo by mi fotil outfity. Tak hodně zdaru Vaness!

    jestli by jsi chtěla, můžeš kouknout ke mě http://assecondmoments.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, ano byla jsem na Kf a tehdy jsem měla růžové vlasy :)
      děkuji za krásná slova. (určitě máš v okolí kamarásky, které rády fotí, zkus to) :)

      Vymazat

Copyright © 2014 Vaness Loves You , Blogger