sobota 27. května 2017

FREEDOM

 
Tento článek, mám v hlavě už od chvíle, kdy jsme fotky dofotili. Díky Bohu můžu říct, že můj plán vyšel.
Fotilo se na mých milovaných Maledivách, ale to, co Vám chci dnes říct je, že jsem ohromně šťastná a začíná má etapa života na kterou jsem se tolik těšila.


Dokončila jsem střední školu, kterou jsem vážně milovala a mám ODMATUROVÁNO!
Dokončení střední školy byl samozřejmě jeden z mých cílů, ale můžu říct, že konečně nadešel čas, kdy se můžu plně věnovat věcem, které mě tolik baví a zajímají. A mám z toho ohromnou radost!



V průběhu roku jsem měla tolik nápadů a motivaci se zlepšovat a posouvat se, ale samozřejmě mojí prioritou byla škola.
Různé krásné spolupráce a pozvání jsem bohužel musela rušit, kvůli tomu, že jsem to prostě chtěla mít za sebou tu školu. (jinak aby bylo jasno, maturitu neberu jako moji zásluhu a vím, že mi Bůh vážně nejvíc pomáhal a vyslyšel mé modlitby v tom si vytáhnou otázky, které dám. A ne, není to „formalitka“ jak všichni říkají. Byl to boj!!!)




Každopádně! Chci Vám oznámit, že teď už jsem VOLNÁ!
A děkuji i Vám za trpělivost a doufám, že už to teď bude jen lepší a lepší.
Víte, co ještě bylo skvělé? Že jsem odmaturovala 22.5, den po maturitě jsem měla narozeniny (19)  a 24.5 jsem měla svátek. No není to krása?



Teď mě čeká poslední týden v Česku, před odjezdem do Milána, kde budu žít 2 měsíce. Tak mi držte palce!

            






Žádné komentáře:

Okomentovat

Copyright © 2014 Vaness Loves You , Blogger