sobota 29. dubna 2017

Beuty blogerka?



Dobré odpoledne!
V dnešním sobotním článku bych Vám chtěla představit pár produktů a věcí, které jsem si za poslední dobu oblíbila a které mi vyhovují. Než ale začnu, chtěla bych Vám říct, že i když jsem pro to, aby ženy o sebe pečovaly a staraly se o sebe, není to zdaleka to nejpodstatnější.
I když na sebe budeme plácat ty nejkvalitnější produkty a budeme používat ty nejdražší krémy na světě, nebudeme nikdy krásné, pokud nebudeme spokojené. Myslím, že v první řadě musíme dát velký důraz na to, co se děje v naší hlavě. .Stejně budeme nejkrásnější, když budeme spokojené, sebejisté a budeme se mít rády. Momentálně čtu knihu od Billa Hybelse – Zjednoduš si svůj život, deset kroků k úklidu tvé duše. Musím říct, že mi to dost mění pohled na spoustu věcí v mém životě.


Nepovažuji se za nějakou všeznalou beauty blogerku. Možná Vám neporadím, který gel nejlépe čistí, nebo který make-up je nejlepší na trhu. Taky to, co vyhovuje mě, nemusí vyhovovat Vám. To, co Vám ale můžu poradit je ať zkoušíte a zkoušíte, dokud nenaleznete to pravé pro Vás. Nekupujte hned! Vemte si vzoreček a nechte si to projít hlavou.

Pokud investujete hlavně do dekorativní kosmetiky a tu pečující zanedbáváte, doporučuji si to v sobě přenastavit. Samozřejmě úplně chápu, že je lepší vidět a vkládat peníze do něčeho, kde vidíme výsledek hned, což u pečující nevidíme.  Přemýšlejme však nad zdravím naší kůže.


  Líčení, čištění, odličování
Upřímně řečeno, čím víc pracuji a cestuji, tím méně se líčím. Už skoro nepoužívám make-up foundation. Pokud mám dobrou pleť, chodím bez make-upu- Maximálně mám CC cream a korektor. Dále mám na sobě bronzer, rozjasňovač a řasenku. Jestli se rozhodnu přidat trochu barvy tak to většinou volím výraznější stíny a  bezbarvý lesk, nebo naopak. Výraznou rtěnku a téměř nenamalované oči.

Většinou se odličuji kokosovým olejem. Skvěle odličuje, hydratuje a čistí. Kupuji ten 100% pure coconut oil. Skvělé je, že má hodně využití jak i v péči o vlasy a kůži, tak i v kuchyni.

Následuje čištění pleti. Mým favoritem se stala řada Vichy Normaderm. Už jsem se o téhle řadě zmiňovala v mém minulém kosmetickém článku. Vyzkoušela jsem si tuhle řadu v cestovním balení a kupodivu mi i ten malý gelík vydržel dostatečně dlouho, abych poznala, že mi sedí.
Proto jsem se potom rozhodla si pořídit tuhle řadu „ve velkém“. Gel čistí skvěle a pleť je po něm svěží. Krémy mám dva - a to denní hydratační a noční detox.  Denní krásně hydratuje a noční detox vždy udělá přes noc zázrak a ráno vypadá pleť skvěle azdravě!
Celá tahle řada je určené pro pleť se sklonem pro akné. Takže pokud s tím také bojujete, vyzkoušejte to cestovní baletní, jestli Vám bude vyhovovat.




masky, peelingy

Masky a peelingy jsou určitě důležitou částí staráni se o pleť. Určitě víte, že peelingem se zbavujete odumřelých buněk a maskou obnovujete a hydratujete vaši pleť. Tahle procedura se doporučuje dělat 2x týdně.
 Je pravda, že často jsem nevěděla, kdy si najít ten čas a naplácat si na obličej masku a chodit s ní půl hodiny. Proto mi maximálně vyhovuje tahle maska od firmy Glam Glow (moje láska), Kterou si nanesete večer před spaním a ráno už vidíte zázrak. Maska je bezoplachová, takže pro mě ideál.




   Vlasy
Nevím, zda se dá říct, že bych péči o vlasy nějak podceňovala. Nedokážu si představit den, kdy bych neaplikovala do vlasů olejíček a po umytí nějaké další vyživující přípravky.
Stále mám problém v Brně najít opravdu kvalitní kadeřnictví a kadeřníka. Své princeznovské křeslo jsem našla až v Praze v Ateliér Kotlár. Už jsem o tom psala na Instagramu. Každopádně, moje první návštěva tam, byla trochu revoluční pro mě. Kadeřník Adam, který mne měl na starost byl hodně upřímný a řekl mi jasně, že moje vlasy kvůli čtyřletému odbarvování na tom nejsou úplně nejlíp. Rozhodla jsem se tedy jít pomalu na přirozenější a tmavší blond a postupně se budeme dostávat k mé přirozené barvě. Tím by si měly moje vlasy odpočinout a regenerovat.
Takže v první řadě co doporučuji je najděte si dobrého kadeřníka. A hlavně se nebarvěte doma!
Stejně jako s pletí tak i s vlasy, používejte kvalitní přípravky. Dbejte na složení a určitě jim dopřávejte regeneraci ve formě masek a zábalů.
 (A já budu pokračovat v mém pátrání najít v Brně nekoho spolehlivého! :D) 

Já osobně jsem si teď absolutně zamilovala léčebnou kosmetickou řadu Divination Simone DeLuxe.
Mám od nich tři přípravky a jsem nadmíru spokojená. Blondýnky zbystřete!  Pokud máte problém s pigmentem jako já (a všechno vám chytá do zrz, určitě oceníte mé doporučení na 
č. 4.1.1 . Silver šampón z této řady. Já jsem byla zoufalá z těch fialových šampónů. Spoustu z nich vysušovaly vlasy, nechávaly fleky atd. Tenhle nanesete na mokré vlasy, napěníte, necháte tak 3-5 minut a spláchnete. Měly byste si mýt vlásky tímhle šampónem max. 2x týdně víc ne.
č. 4.3. Obnovující maska s keratinem. Stimuluje růst vlasů a obnovuje jejich strukturu. Při aplikaci této masky jde cítit silná bylinková vůně. Vlasy jsou po ní hebké.
Naneste na vlhké vlasy a vmasírujte. Nechte 5 minut působit a poté opláchněte.
č. 4.5 Obnovující sérum s keratinem, skvěle hydratuje vlasy.
Tenhle přípravek je bezoplachový (miluju!) - takže přípravek nanesete na vlasy, učešete a poté vysušíte. Přípravek je určený na suché a poškozené vlasy.



  

Věc, která mi tady v Česku při modelingové práci hodně vadí je, že při přípravě na focení většinou kadeřnice, nebo vizážistka, která dělá vlasy rovnou vezme rozpálenou žehličku a začne rovnat, nebo natáčet vlasy. Bez jakékoli ochrany a ošetření! To mě strašně štve.
Když jsem pracovala v Portugalsku, před každým focením mi kompletně ošetřili vlasy, dali mi na ně milion přípravků a pak až se teprve upravovalo stajlovalo.
Doufám, že se to u nás brzy změní, jinak asi vážně budu muset v kabelce s sebou nosit nějaký termoochranný sprej a nějakou výživu na vlasy. :D



A teď se dostávám k úplnému závěru tohoto článku. Je konec dubna a já už cca měsíc mám doma nachystané moje jarní miláčky a stále čekám, kdy si je obuju a budu moct se s nimi šťastně procházet. A to počasí je hrozné a vůbec to nechápu!
Prosím, zařiďte někdo krásné počasí. Chci už fotit outfitky.
Mějte se moc krásně, užijte prodloužený víkend!
V.
PS. Tyhle krásné botičky jsou z http://www.botovo.cz/damska-obuv.html

Žádné komentáře:

Okomentovat

Copyright © 2014 Vaness Loves You , Blogger