středa 1. března 2017

capuccino






Zdravím všechny!
Máme tu první jarní den! Jaké jsou vaše pocity, těšíte se?
Tahle zima byla pro mě hodně chladná (i když…mě je zima pořád). O to víc se těším na ty pravé jarní dny. Dnešní outfit je spíše pro chladnější jarní dny, ale jsou v něm zakomponované i moje jarní MUST HAVE.


Hi everyone! 
Are you excited for spring? Today it’s the first day of this beautiful season. This winter was very cold for me! I’m really looking forward to warm sunny days. In this post I want to show you my outfit for cold spring days. A long coat is surly MUST HAVE piece.







První věc, bez které si nedokážu jaro představit jsou určitě kabáty! Konkrétně tenhle mám ze sekáče a jsem opravdu ráda za tenhle úlovek.
Tenhle kabát vždy dodá outfitu takový víc „Lady look“ i když mám na sobě mikinu. Konkrétně tuhle mikču v „kapučínové“ barvě jsem si moc oblíbila. (vtipné je, že jsem po focení šla ke kadeřnici, která mi ji zničila blonďatou barvou).
Dalším prvkem, který je na jaře pro mě nezbytností jsou boty na podpatku. Pro chladnější dny vysoké kozačky nad koleno. Tyhle černé jsem si velmi oblíbila, už jen kvůli tomu, že mají ideální výšku podpatku i pro brněnské ulice.
Jak se vám líbí tenhle look?


I got this one from second hand (yes, and I’m proud thatfound it). It always gives me a “Lady look” even if I wear a “cappuccino color” sweatshirt. It was my favorite peace, but once I was in hair studio, the hairdresser damaged it with blond color and I’m little bit pissed off (but never mind :D). A sweatshirt is from my favorite Netherland brand called Catwalk Junkie. Last essential are this over knee boots. I especially love these one from botovo.cz because they are really comfortable and even in Brno where we have terrible streets in the city center, you can walk like a queen haha.
So how do you like my look? 








Nedávno mi přišla tahle novinka od  Tangle Teezer. Konkrétněji se jedná o Disney Star Wars edici. Sama vlastním asi 2 v klasické velikosti. Tenhle frajerskej Star Warsjsem si zvláště oblíbila, protože je kompaktní a pokaždé někoho zaujmou stormtroopeři :D
Najdete na http://www.salonpro.cz/

 photo by: JoliFoto

3 komentáře:

  1. Moc hezký outfit a velká škoda té překrásné mikiny!
    Blog Everythin Kate

    OdpovědětVymazat
  2. Mám takový zvláštní dotaz. Čistě ze zvědavosti, když píšeš že ti přišel nějaký produkt, tak to znamená, že sis ho koupila, nebo ti ho poslali jako dárek ne vyzkoušení?

    OdpovědětVymazat

Copyright © 2014 Vaness Loves You , Blogger