středa 16. listopadu 2016

eat clean, live well



Právě jsem na cestě do Prahy a na úžasné D1 stojíme v obrovské koloně. Při téhle příležitosti postuju článek- tedy report toho jak jsem si vedla uplynulý týden ve cvičení, stravě atd..
Co se týče stravy, tak většinou snídám smoothie bowl, nebo míchaná vajíčka a k tomu kukuřičné suchary s avokádem.
Smoothie bowl- banán, mražené lesní ovoce, špenát a mandlové mléko. Vše rozmixouji a odzdobím vším co mi chutná. Ovoce, oříšky,špaldové vločky, semínka, kokos atd. - Ráno mi to dodává energii a cítím se fresh. 

Musím říct, že po dopsání minulého článku, jsem si oblékla sportovní oblečení a šla jsem běhat. První běhaní bylo pro mě hrozný..po takové dlouhé době. Dala jsem si minimum, které musím vždy splnit a zatím se držím!
1. hýbat se každý den - ať už je to běh, protahování, posilování či skákání přes švihadlo. 2. když už se rozhodnu pro běh - běhat minimalně 30 min. 3. po 7 už nevečeřet. 4. chodit spát dřív než o půlnoci


5. přestat pít kafe, ale tohle moc nezvládám. 

 
Oběd většinou volím lehký. Salát, polévka nebo losos na špenátovém hnízdě. 


jako polévku většinou volím Boršč. Zasytí, přitom je velmi zdravý díky řepě a zelí.  




Musím upřímně říct, že za ty 2 týdny co se snažím pravidelně cvičit a stravovat se bez výčitku svědomí je mi opravdu líp.
Pohybem zapomenu na množství starostí a zařizování a minimálně na půl hodinku mám čistou hlavu a mám čas sama pro sebe.

                      vlasy: https://www.locahair.cz





Žádné komentáře:

Okomentovat

Copyright © 2014 Vaness Loves You , Blogger