středa 23. listopadu 2016

city softness





 V Singapuru jsem strávila ještě 2 krásné dny a dnes sem přidávám nový outfitový článek.
Dnes se bude v Praze udělovat cena Blogerka roku. Jsem velmi zvědavá, kdo bude výherkyní! A chci vám moc poděkovat za to, že jste mě dostali až do TOP 10 v kategorii FASHION.
Jste nejlepší!




 Jelikož je v Singapuru mnohem tepleji než v Čechách, chodila jsem v letním oblečením. Na sobě mám mojí oblíbenou košili, černé kraťásky a „ponožkové“ kozačky na vysokém podpatku.



Na sobě mám:
košile: (z ruského butiku) 
boty: botovo.cz











 

3 komentáře:

  1. Singapur je úžasný! Sama jsem ho na jaře navštívila a hned bych jela znovu.
    Velmi ti to sluší a držím palce ať v blogerce uspěješ ještě více!

    Marketatrpisovska.blogspot.cz//LIFESTYLE BOOK

    OdpovědětVymazat
  2. Držím palce, výhru si zasloužíš.♥ Košile je opravdu krásná, :-)

    OdpovědětVymazat

Copyright © 2014 Vaness Loves You , Blogger