čtvrtek 10. listopadu 2016

Casual


Dnes tu máme další outfitový článek. Minulý týden, se ještě dalo chodit v teplým svetříku a něco lehčího přes sebe. To se ovšem tento týden změnilo. Jsem hodně zimomřivá, takže je mi zima furt a ve všem.
Jelikož mám školu v centru města, kde máme úplně příšerné kachličky, volím většinou pohodlnou obuv. Klasický Stan Smithy jsou skvělou volbou.  Ráda volím casual oblečení, to se týká i dnešního outfitu. Khaki biker jeans, které mám na sobě se staly mými oblíbenými ! Už dlouho mi tak dobře neseděly kalhoty, jako tyhle. Dále podzimní must-have bílý pletený svetr. Jako doplňek jsem zvolila hnědou koženou kabelku a k nim DW hodinky. Červenou rtěnku,  namalovat obočí a jde se!






Krásné ráno všem!
Tento týden, je pro mě dost náročný, ale přitom se moc těším na to,  co mě čeká. Beru to takhle - if you work hard enough your dreams will come true! Tak tedy, teď sekám dobrotu ve škole, protože mě čeká poměrně dlouhá a zajímavá cesta. Snažím se všechno nahnat, aby moje absence v 4. Ročníku nebyla katastrofální vzhledem k maturitě. Nevím, jak jste maturitu prožívali vy, zda jste měli stažené půlky celý rok, ale u mě to tak je :D jsem z toho celkem vyklepaná. (do komentářů mi můžete napsat tipy na učení).

Ohledně cesty bude zmínka ještě v příštím článku.
Na sobě mám: 
kabát: Stradivarius 
Svetr: Promod 
kalhoty: Diesel 
Kabelka: http://kabelkytoscana.cz/
hodinky: Daniel Wellington 










Velké díky http://kabelkytoscana.cz/ za úžasnou kvalitní kabelku! Love it ♡
foto: JoliFOTO 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Copyright © 2014 Vaness Loves You , Blogger