pátek 26. srpna 2016

Tak za týden ve škole..






Takhle se semnou předevčírem loučila spolužačka, za kterou jsem se stavila po náročném dni v Praze. 
Posilnila jsem se u ní výborným freshem, ale při její loučící se větě mě zamrazilo. To snad nemůže být pravda. Skutečně už se musím loučit s nekonečným grilováním, volným časem trávený s rodinou, přáteli a sluncem?

Vypadá to že moje snídaně od 9-12 se zkrátí na 10 minut, před odjezdem do školy. Četba módních časopisů a obdivování designerských kousků nahradí maturitní četba a kniha s dějinami umění.



Stále nevím jestli měsíc září mám vůbec ráda. Svým způsobem, jsou to ještě takové prázdniny, kdy se nic moc nedělá. Předpokládám, že nám ve škole už budou zdůrazňovat obtížnost a důležitost maturitní zkoušky.

 v Praze bude řádit týden módy.  A knihkupectví budou přelidněná, ale přitom prázdná.
Na druhou stranu se snažím myslet pozitivně. Těším se na cesty, které tento rok podniknu.
 Piju svoji 3 kávu za den, svítí na mě slunce, obklopuje mě šumění stromů a užívám si poslední chvilky tepla.

Na sobě mám
Triko: Amisu
Sukně: z italského butiku
Baleríny: lasocki
Kabelka: Chloé


 Outfit je elegantní a romantický, ale ne příliš.

Bílé poloprůsvitné triko s kovovou sukní jsem doplnila balerínami,  které jsou do špičky. Osobně nesnáším klasické baleríny. Obecně, nemám v oblibě nízké boty.  A nakonec černý klobouk. Jelikož všechny barvy jsou neutrální, dovolila jsem si zvolit červenou rtěnku.





Žádné komentáře:

Okomentovat

Copyright © 2014 Vaness Loves You , Blogger